Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:17:33 GMT

جشنواره‎ها از انحصار پایتخت خارج شده است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۶۰۴

جشنواره‎ها از انحصار پایتخت خارج شده است

مصباحی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در قم گفت: جشنواره‎ها از انحصار پایتخت خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد مصباحی» در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، گفت: برگزاری این جشنواره در قم به ویژه منطقه پردیسان که از بسیاری از برنامه های فرهنگی محروم است، اقدام ویژه ای به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: برگزاری جشنواره در شهرستان ها سبب می شود تا جشنواره ها از انحصار پایتخت خارج شده و سایر شهروندان بتوانند از این ظرفیت بهره گیرند.


وی تصریح کرد: داوری فیلم ها از سوی کودکان و نوجوانان به تقویت پایه های هنری این قشر کمک کرده و کودکان و نوجوانان قمی می توانند با استفاده از این فضا به تماشای فیلم های روز و تاثیرگذار بپردازند.


مصباحی درباره فیلم «23 نفر» که شب گذشته در سینما کانون اکران شد، اظهار داشت: پیش از این کتاب ۲۳ نفر و مصاحبه های برخی از این اسیران را خوانده بودم و درجریان ماجرا بودم و فیلم هم به خوبی توانسته بود، حق مطلب را ادا کند.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر شیراز مراسم عمامه گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه شبستان یزد مساجد جشنواره فیلم های کودک و نوجوان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد