Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوان عالی آمریکا در سال ۲۰۱۵، ازدواج همجنس‌گرایان را در سر تاسر ایالت‌های آمریکا قانونی اعلام کرد؛ پدوفیل‌ها (افرادی که با آزار و اذیت کودکان و نوجوانان، به آن‌ها تعرض می‌کنند) در آمریکا نیز خواهان قانونی کردن تعرض به کودکان هستند!

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، براساس چندین گزارش از سایتهای همجنسگرایی آمریکایی،"پدوفیل‌‌ها" در تلاش برای دستیابی به پذیرش و ورود به جامعه همجنسگراها هستند؛ آن‌ها خود را به عنوان "MAPs" معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما "پدوفیل‌ها" چه کسانی هستند؟! این افراد، کسانی هستند که خواهان ارتباط جنسی با کودکان هستند! این افراد با آزار و اذیت کودکان و نوجوانان، به آنها تعرض می‌کنند.

جامعه‌ی"MAPs" در آمریکا سعی می‌کند با طرح این ادعا که پدوفیلی‌ها به طور غیرقانونی به حاشیه رانده شده‌اند‌، آن‌ها را در ذیل گروه خود وارد کنند؛آنها مدعی هستند که اگر نزدیکی جنسی آنها با کودکان با اجازه و خواست کودک قربانی همراه باشد، نباید این اقدام آنها به‌عنوان اقدام مجرمانه و تبهکارانه شناخته شود! 

وبلاگ‌های بسیاری در وبلاگ "تامپلر" وجود دارد که از نقشه‌های MAP پشتیبانی می‌کنند و ادعا می‌کنند که آنها باید بخشی از جامعه همجنسگرا در آمریکا باشند؛ آنها تلاش می‌کنند "این مکان‌های امن" را برای این افراد متجاوز به کودکان ایجاد کنند!

دیوان عالی آمریکا در تاریخ 26 ژوئن 2015، ازدواج همجنس‌گرایان را در سر تاسر ایالت‌های آمریکا قانونی اعلام کرد؛ پدوفیل‌ها در آمریکا نیز خواهان قانونی کردن تعرض به کودکان هستند و تلاش دارند تا عمل شوم خود را موجه جلوه دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پدوفیل همجنسگرایی آمریکا کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر