Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان مراسم ازدواج آسان یک زوج در محله آیت الله غفاری به همت قرارگاه تحول محله آیت الله غفاری و همچنین با حمایت مزون ریحانه بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بندرعباس برگزار شد.
سرکار خانم ناظری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بندرعباس عنوان کرد:هدف از ایجاد مزون عروس ریحانه حمایت از زوج های جوان برای ازدواج آسان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان است وی :گفت در شب میلاد امام کاظم علیه السلام با حمایت مزون عروس ریحانه و همچنین با حمایت قرارگاه تحول محله محله آیت الله غفاری مراسم ازدواج یک زوج جوان در مسجد آیت الله غفاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرکار خانم ناظری ادامه داد: این مراسم با هزینه بسیار پایین انجام شد و امیدواریم که جوانان به سمت ازدواج آسان روی بیاورند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه

انجمن علمای یمن با تاکید بر اهمیت تحریم شرکت‌های آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی این رژیم، از امت اسلامی خواستند برای حمایت از ملت و آرمان فلسطین بسیج شده و برای رساندن آب و غذا و امکانات به مردم غزه اقدام جدی کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات شنیع اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین، خواستار بسیج عمومی و حمایت از غزه و آرمان فلسطین در تمامی سطوح رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و نظامی شد.

انجمن علمای یمن طی کنفرانسی که در صنعا برای حمایت از غزه برگزار شده بود امت اسلامی را به بسیج عمومی و اقدام برای بسیج مردمی، بسیج نخبگان علمی و فکری و سیاسی و رسانه‌ای جهت حمایت از غزه دعوت کرد. 

علمای یمن در این کنفرانس که تحت عنوان «ندایی به علمای امت اسلامی برای انجام وظیفه خود در نبرد طوفان الاقصی و فتح موعود» برگزار شده بود تاکید کردند که حمایت از غزه و آرمان فلسطین یک تکلیف بزرگ بر گردن همه امت اسلامی در همه سطوح است.

در بیانیه‌ای که انجمن علمای یمن صادر کردند، به اهمیت تحریم اقتصادی کالاها و شرکت‌های اسرائیلی و آمریکایی و همه شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید شده که هرگونه هماهنگی سیاسی و اقتصادی و امنیتی با رژیم اشغالگر باید قطع شود.

صنعا: تا زمانی که جنایات اسرائیل ادامه دارد عملیات‌های یمن متوقف نمی‌شود

علمای یمن از رژیم‌های سازشکار خواستند تا در ماه مبارک رمضان از جنایت عادی‌سازی با اشغالگران عقب‌نشینی و توبه کنند.

در این بیانیه آمده است که مردم در کشورهای عربی و اسلامی باید به رهبری علما برای شکستن محاصره غزه و بازکردن گذرگاه‌ها جهت رساندن غذا و دارو و آب به مردم غزه حرکت کنند و حاکمان خود را برای انجام این کار تحت فشار قرار دهند.

آنها همچنین مجدداً خواستار تجمع جدی و صمیمانه امت اسلامی حول محورهای جهاد و مقاومت و حمایت از مواضع مقاومت در برابر استکبار آمریکا و غرب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • زوج‌های جوان کیک بزرگ ۱۵۰ کیلویی را برش زدند + تصاویر
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه
  • مراسم گرگیعان در اغلب مناطق خوزستان برگزار شد