Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نیکنام هوشیار معاون صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: این صندوق امسال ۲ هزار میلیاردتومان وام اشتغال ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت می‌کند.

 هوشیار  در حاشیه بهره برداری از طرح احیا یک واحد تولیدی در گفتگو با ایرنا افزود: میزان اشتغال این تسهیلات در کارگروه‌های استان و با توجه به مصوبات استان‌ها تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ابلاغ رییس جمهوری در خصوص برداشت موانع تولید تاکنون ۷۸ هزار فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

معاون صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به پرداخت ۷۱۴ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی در لرستان تصریح کرد: این استان موفق به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار شده و به همین منظور اعتبار صندوق لرستان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

هوشیار گفت: در صورت جذب مابقی اعتبار تا پایان سال توسط صندوق لرستان؛ ۳۰ درصد اعتبار مضاعف نیز به این استان اختصاص خواهد یافت.

در این مراسم شرکت تعاونی فدک لبن با تسهیلات ۲ میلیارد تومانی صندوق کارآفرینی امید و سهم آورده ۲۰۰ میلیون تومانی سرمایه گذار پس از سه سال با ۲۷ نفر اشتغالزایی افتتاح شد.

انتهای پیام/ر

۲ هزار میلیارد تومان وام توسط صندوق کارآفرینی امیدپرداخت  شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند پرداخت این تسهیلات در استان گفت: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

در این جلسه سید سجاد پادام، رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور برای پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه قول همکاری داد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی