Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ از ساماندهی حرکات گردشی در تقاطع همسطح بزرگراه شهید لشگری-بلوار ایران خودرو با هدف برقراری نظم و ایمنی به هنگام تردد وسایل نقلیه عبوری خبر داد.

به گزارش امتداد ، محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: در راستای ساماندهی حرکات گردشی در تقاطع همسطح بزرگراه شهید لشگری-بلوار ایران خودرو و باتوجه به مطالعات کارشناسی و بازدیدهای میدانی انجام گرفته، حذف حرکات گردش به چپ جنوب به غرب و شمال به شرق در محل این تقاطع اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در همین خصوص افزود: مسیر جایگزین حرکت های حذف شده، دوربرگردان های شمالی و جنوبی بلوار ایران خودرو در نظر گرفته شده که هم اکنون تابلوهای راهنمای مسیر آن ها نصب شده است.
سالمی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ که ساماندهی حرکات گردشی در تقاطع همسطح بزرگراه شهید لشگری-بلوار ایران خودرو بتواند مراتب رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان فهیم پایتخت، مسافرین عبوری و همچنین جمعیت شناور منطقه۲۱ را فراهم سازد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹

طرح آشکارسازی المان‌های بزرگراهی منطقه ۱۹ به منظور افزایش ایمنی این شریان‌ها و کاهش تصادفات اجرا شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: اجرای طرح آشکارسازی، علائم و المان‌های ترافیکی با رنگ آمیزی موجب جلب توجه رانندگان به هشدار‌ها و افزایش ایمنی در رانندگی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: به همین منظور بیش از ۱۵۰ متر مربع نیوجرسی در مسیر شرقی و غربی بین باند تندرو و کندرو بزرگراه آزادگان مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار با رنگ زرد و مشکی آشکار سازی شد.
اخگر پور در خصوص عملیات خط کشی معابر به اجرای ۲۱۰ متر طول خط کشی سرعتکاه و خطوط کاهنده در غرب به شرق کندرو بزرگراه آزادگان ورودی شهرک مرتضی گرد، ۷۵ متر بلوک عابر پیاده و ۲۵۰ متر خط کشی اطراف سکو‌ها و ۲۰ عدد خطوط نوشتاری و فلش در پایانه جدید الاحداث بهشت در ناحیه یک برای بهره مندی از این فضا و تردد ایمن شهروندان اشاره کرد.
سرپرست شهرداری منطقه از مرمت و تعمیر ۱۲۰ شاخه گاردریل در بزرگراه‌های شهید هاشمی، شهید کاظمی، شهید تندگویان و آزادگان طی یک ماه اخیر خبر داد.

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری