Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد آرام بخشدار پلان چابهار با تبریک هفته دولت  اظهار داشت:۶ طرح عمرانی ویژه هفته دولت شامل ۲ زمین چمن مصنوعی، اجرای طرح هادی روستایی، رفع افت ولتاژ برق و آسفالت معابر در سطح بخش پلان چابهار افتتاح و بهره‌برداری شد.

او افزود:این طرح‌ها شامل اجرای طرح عمرانی و آسفالت معابر در شهر پلان و روستا‌های دیول و بنگل زهی، زمین چمن مصنوعی در روستای صدیق زهی و شهر پلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد آرام افزود: آسفالت معابر خیابان امام خمینی شهر پلان که عملیات زیرسازی و جدول کشی به طول هزار و ۲۰۰ مترمربع، عرض ۲۲ متر و با مساحت کل ۱۵ هزار مترمربع از سوی شهرداری پلان انجام و عملیات آسفالت آن توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان وبلوچستان (ایرانشهر) صورت گرفته بود، افتتاح شد.

او  گفت: هزینه آسفالت انجام شده از محل اعتبارات راه و شهرسازی جنوب استان به مبلغ ۳۲۴ میلیون تومان است.

او ادامه داد: افتتاح آسفالت معابر روستای دیول در این بخش که کل اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه مذکور به مساحت ۱۴ هزار و ۳۴۰ مترمربع بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان است.

بخشدار پلان تصریح کرد: ۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال نیز در روستا‌های صدیق زهی و پلان این بخش با اعتبار هر کدام ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

آرام افزود: پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای صدیق زهی به مساحت هزار و ۱۲۵ متر مربع شامل عملیات زیرسازی احداث سکو، فنس و دیوارکشی محوطه و نصب چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان وبلوچستان و دهیاری روستای صدیق‌زهی صورت پذیرفته است.

او  بیان کرد: اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر پلان نیز بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است که عملیات زیرسازی احداث سکو از سوی شهرداری پلان، عملیات فنس کشی از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار و نصب چمن مصنوعی آن نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده است.

بخشدار پلان گفت: آسفالت معابر روستای صدیق‌زهی از دیگر پروژه‌هاست که کل اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه مذکور به مساحت ۲۰ هزار و ۲۵۰ مترمربع بالغ بر ۳۳۹ میلیون تومان هزینه شده است.

علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری طرح‌ها، معاونان سیاسی و اجتماعی و هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری به همراه قشر‌های مختلف مردم و مسئولان محلی با خانواده شهیدان عبدالستار بازدار و محمدبخش بی باک در روستا‌های صدیق زهی و یعقوب زهی دیدار و از آنان تجلیل کردند.

بخش پلان با ۱۰۶ پارچه آبادی و جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در ۸۰ کیلومتر مرکز شهرستان چابهار واقع شده است.

انتهای پیام/ع

افتتاح آسفالت معابر روستای دیول

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کابینت های جدید

آشپزخانه مهم‌ترین قسمت خانه است و بر خلاف ادوار گذشته، دیگر تاریک و دود گرفته نیستند! آشپزخانه‌های امروزی شیک و مجلل‌اند و در مرکز توجه قرار دارند. بنابراین پر بیراه نیست اگر بخواهیم زیباترین مدل‌ از کابینت‌های جدید را بشناسیم و در آشپزخانه‌مان اجرا کنیم. در ادامه شما را با جدیدترین طرح‌های کابینت، که توسط مشتریان و طراحان به دفعات تکرار می‌شوند، آشنا می‌سازیم.

مدل‌های مختلف کابینت مدرن

پرتکرار ترین مدل کابینت آشپزخانه، کابینت سبک مدرن است. کابینت مدرن از ورق‌های ساده مانند، هایگلاس، ام دی اف، چوب طبیعی و ... ساخته می‌شود و پروسه ساخت نسبتا ساده‌ای دارد. این کابینت در هر فضایی می‌توان به کار برد. پلان آشپزخانه شما هر مدلی که باشد، کابینت سبک مدرن گزینه‌ی مناسبی برایش خواهد بود؛ این سبک ساده است و در همه رنگی نیز تولید می‌شود. انواع کابینت هایگلاس، کابینت استیل، کابینت ام دی اف، مدل‌های مختلف کابینت‌های بدون دستگیره، کابینت پلکانی و مواردی از این قبیل در سبک مدرن جای می‌گیرند. معمولا کابینت‌های سبک مدرن، قیمت اقتصادی‌ دارند و از بهترین گزینه‌ها برای پلان‌های کوچک، کم نور یا با دیوارهای زائد هستند.

کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

سبک کلاسیک همانطوری که نامش معرف حضورش است، برگرفته از مدل‌ها و المان‌های کلاسیک است. این سبک مجلل و باشکوه است و با انواع طرح‌ها و مدل‌های منبت تزیین و آرایش می‌شود. از متداول‌ترین متریالی که در سبک کلاسیک کاربرد گسترده‌ای دارد، کابینت وکیوم یا کابینت ممبران را می‌توان برشمرد. ممبران از ام دی اف خام با روکش PVC ساخته شده است و به دلیل آن که ورق پی وی سی به طور کامل با روش وکیوم بر روی آن کشیده می‌شود، با نام وکیوم نیز شناخته می‌شود. انواع طرح‌ها و مدل‌های کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک را می‌توانید با متریال ممبران و به قیمت مناسب‌تر از کابینت‌های چوبی سفارش دهید. سبک نئوکلاسیک کابینت ممبران، بیش از مدل‌های فاخر و کلاسیک آن سفارش داده می‌شود.

انواع کابینت‌های با کیفیت و رده بالا

آشپزخانه محلی پر رفت و آمد است که در معرض بیشترین آسیب محیطی نیز هست؛ به همین دلیل افراد بسیاری کار را یکسره می‌کنند و به دنبال کابینت‌هایی با کیفیت بالاتر و دوام بیشتر می‌روند که طبیعتا قیمت بالاتری هم دارند. کابینت‌های طرح انزو، کابینت تمام چوب، کابینت روکش چوب و انواع کابینت رنگ این جمله متریال هستند. کابینت پلی اورتان و کابینت پولیشی دو مدل بسیار جذاب و بادوام از کابینت‌های رنگ هستند که به دلیل زیبایی و کیفیت حرف اول را مدل کابینت‌های رده اول می‌زنند. مغزی و پایه‌ی اصلی این کابینت‌ها، ام دی اف خام است که پس از حکاکی و ساخته شدن به طرح دلخواه، توسط رنگ‌های بادوام پوشش داده می‌شود. اگرچه پروسه‌ی تولید و رنگ‌آمیزی این کابینت‌ها کمی زمانبر و تخصصی است اما نتیجه بسیار جذاب و شگفت‌انگیز و فوق‌العاده پر دوام است.

کدام مدل کابینت برای آشپزخانه ما مناسب است؟

انتخاب کابینت آشپزخانه مستلزم در نظر گرفتن آیتم‌های متعددی است؛ هر چند رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی از کابینت آشپزخانه در سایت‌ها و پیج‌های مختلف دیده می‌شوند که هر کدام به نحوی دلبری می‌کنند، اما لزوما همان مدل‌ در آشپزخانه ما زیبا نخواهد بود! به عنوان مثال، یک کابینت نئوکلاسیک با رنگ سبز جذاب را در نظر بگیرید که با کانتر سنگ طبیعی و ظرفشویی توکار در یک پلان بزرگ و پر نور خودنمایی می‌کند؛ همین کابینت در یک پلان کوچک و فاقد پنجره باعث دلگیری فضا می‌شود و حس خفگی را به بیننده منتقل می‌کند. برای پلان‌های کوچک و نقلی و یا آشپزخانه‌هایی که نور کمی دارند، انواع مدل‌های کابینت مدرن ساده به رنگ‌های روشن و در صدر آن‌ها سفید براق بهترین گزینه هستند؛ نه یک کابینت سبز! هر چند که مدل سبز به تنهایی زیباتر باشد.

معمولا طراحان و کابینت‌سازان متخصص و حرفه‌ای با توجه به بودجه مشتری و فضای آشپزخانه بهترین گزینه را به مشتری پیشنهاد می‌دهند که ما نیز پیشنهاد می‌دهیم با دقت نظر بیشتری به توصیه‌هایشان گوش بسپارید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898718

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • معرفی کابینت های جدید
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود