Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد روز یکشنبه در نشست شورای اداری خوزستان با اشاره به  تلاقی آب و فاضلاب در برخی مناطق خوزستان و ایجاد مشکلاتی در آب شرب شهروندان اظهار داشت: پس از انتقال این موضوع به مقام معظم رهبری، ایشان به رئیس‌جمهوری برای رفع مشکل آب و فاضلاب استان خوزستان دستور رسیدگی فوری را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازدیدهایی که از محله های مختلف استان و به خصوص شهر اهواز داشته ام برخی فکر می‌کنند چون عرب هستند برای اشتغال مشکل دارند و به من می گویند که با فلان مدرک تحصیلی همچنان بیکار هستند و تنها به خاطر قومیتشان شغلی به آنها داده نشده است و این  در حالی است که این موضوع در استان عینیت ندارد  و این حرفی است که دشمن به جوانان این استان القا کرده است.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان اختلاف در میان اقوام کشور را یکی از فتنه های دشمنان برشمرد و گفت: نباید اجازه سوء استفاده به دشمنان را بدهیم و بحث اختلاف قومیتها تنها با کار و تلاش مسئولان قابل حل و فصل می باشد.

امام جمعه اهواز افزود: مشکلات اقتصادی در خوزستان خاص مردم عرب نیست و در بسیاری از مناطق خوزستان از جمله مناطق لر نشین نیز مشکلات بسیاری وجود دارد  و ضرورت دارد با اشتغالزایی در بخش های مختلف زمینه کاهش آمار بیکاری در استان خوزستان را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تنها نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد شایسته سالاری است و وظیفه مسئولان نیز این است که به همه قومیت ها و اقوام توجه داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به همایش بزرگ اربعین حسینی در خوزستان گفت: اربعین بزرگترین مانور عالم تشیع است و در عالم هیچ اجتماعی با شکوه تر از آن نمی یابیم، این اجتماع مردمی است و هیچ چیز آن دست ما نیست چرا که با تبلیغ نمی شود  مردم را در صحنه آورد،  وقتی جمعیتی بالغ بر ۲۰ میلیون نفر در یک مسیر قرار می گیرند بدین معناست که قلبهای آنها را کسی دیگر متوجه حضور خود کرده است.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بحران های اخیری که استان خوزستان با آن درگیر بود گفت:  در چند ماه اخیر سیل بنیان کن وارد استان شده بود اما با تلاش گروههای مختلف  از جمله دستگاههای اجرایی، سپاه، بسیج، روحانیت و ...جلوی آسیب های بیشتر آن گرفته شد.

 وی بیان کرد: با توجه به هشدارهایی که از هم اکنون برای سیل در سال آبی پیش رو داده شده است لازم است مسئولان متولی تمهیدات لازم را برای سال آینده  مهیا کنند و نسبت به استحکام بخشی سیل بندها توجه لازم را داشته باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای اداری آب و فاضلاب اشتغال ولی فقیه مشکلات اقتصادی مشکلات بیکاری استان خوزستان سیل آب و فاضلاب استان خوزستان اشتغال سیل مشکلات نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشستی در راستای سیاست‌های کلان مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی درباره مسئله حجاب و عفاف که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد،  اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم الهی مسئله عفاف و حجاب در جامعه بوده که این مسئله هم بر اساس آیات و روایات و هم به دلایل عقلی که عفاف و حجاب در جامعه دارد بر همگان واجب و ضروری است.

وی افزود: همان‌طوری که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند دانشگاه‌ها به‌عنوان محل تعلیم و تربیت برای عالم پروری و دانشمندپروری باید به بعد تربیتی دانشجویان توجه ویژه داشته باشد و بحث عفاف و حجاب هم باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد.

 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری دشمن در حوزه عفاف و حجاب، ضروری است مجموعه دانشگاه با انگیزه الهی و با همت والا این مسئله را پیگیر باشد و با رعایت نکات دقیق و ظریف در این موضوع، تلاش کند که جامعه دانشگاهی مزین به عفاف و حجاب را ارائه دهد.

قاسمی‌نژاد مطرح کرد: وظیفه همگان نسبت به مسئله عفاف و حجاب کاملاً روشن است و بر اساس آیات و روایات و منابع و آموزه‌های دینی همه ملزم به رعایت و همچنین امربه‌معروف و نهی از منکر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • ۳ اولویت اجرایی جایزه جوانی جمعیت/ ضرورت معرفی الگوهای فرزندآوری در جامعه
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • پایداری آب شرب شهر کنارک
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده