Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:37:29 GMT

تلاش تراکتور برای صدور آی‌تی‌سی مهاجم جدید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۸۰۳

تلاش تراکتور برای صدور آی‌تی‌سی مهاجم جدید

معاون ورزشی باشگاه تراکتور آخرین وضعیت صدور ITC بازیکنان جدید خارجی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، میر معصوم سهرابی در این خصوص گفت: صدور کارت ITC و کارت بازی بازیکنان خارجی نیازمند پروسه‌ای است؛ به طوری که پس از عقد قرارداد، میمبلا و فورچونه برای شرکت در تست‌ ایفمارک به تهران اعزام شدند که خوشبختانه این دو بازیکن تست‌های پزشکی را با سلامت پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

خلیلی: بازیکن جوان پرسپولیس متادون مصرف کرده بود!

وی افزود: کارت ITC  میمبلا صادر شده و این بازیکن قطعاً به بازی با پرسپولیس خواهد رسید.

سهرابی در خصوص وضعیت کوین فورچونه مهاجم جدید این تیم نیز بیان کرد: اقدامات لازم برای دریافت ITC  این بازیکن انجام شده و به دستور صادقیان، بنده فردا (دوشنبه چهارم شهریور) برای انجام امور اداری مربوط به فورچونه به فدراسیون مراجعه می‌کنم تا این بازیکنان در بازی با پرسپولیس حضور داشته باشند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس