Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@10:52:27 GMT

واکنش اتحادیه عرب به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۰۱۵

واکنش اتحادیه عرب به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان

به گزارش جماران؛ دبیر کل اتحادیه عرب در گفت‌وگوی تلفنی با نخست وزیر لبنان تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به حریم لبنان را قویا محکوم کرد.

«احمد ابولغیظ» دبیرکل اتحادیه عرب روزیک شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «سعد حریری» نخست وزیر لبنان تجاوز دو پهپاد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان را محکوم کرد و همچنین تجاوزات مکرر این رژیم به حریم لبنان را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرگزاری کویت، اتحادیه عرب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ابولغیظ در این گفت‌وگوی تلفنی همبستگی خود را با لبنان اعلام کرده و بر آمادگی این اتحادیه برای ایفای نقش در راستای حفظ ثبات و امنیت در لبنان تاکید کرده است. 

در ادامه این بیانیه آمده است؛ اتحادیه عرب از نزدیک تحولات لبنان را دنبال می‌کند و قویا تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به حریم لبنان به ویژه حریم هوایی این کشور که آخرین آن روز گذشته رخ داده است را قویا محکوم می‌کند.

اتحادیه عرب با بیان اینکه نفوذ دو پهپاد اسرائیلی نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل است در نهایت از طرفین خواسته است که از افزایش تنش‌ها خودداری کنند و از اقدامات خطرناکی که موجب تهدید صلح و ثبات در لبنان و منطقه می‌شود جلوگیری کنند. 

بامداد یکشنبه (سوم شهریور) منابع محلی در بیروت پایتخت لبنان، از شنیده شدن صدای انفجار خبر دادند. دقایقی بعد شبکه الجزیره از محل حادثه گزارش کرد که شاهدان می‌گویند یک پهپاد پس از سقوط در یکی از خیابان‌های جنوب بیروت، در حال سوختن است. ساعاتی بعد ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پهپادها اسرائیلی است.

میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این حادثه «دلیلی تازه بر مقاصد خصمانه اسرائیل و اقدام آن به هدف گرفتن ثبات و صلح در لبنان و منطقه است». 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی لبنان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۹:۴۰ عصر امروز شنبه شانزدهم مارس ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در تله الکرنتینا را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۶ عملیات می‌رسد.

همچنین رسانه‌های عبری زبان از پیداکردن لاشه یک پهپاد در کوه‌های «سیرین» در بالادست دره اردن خبر دادند و اعلام کردند که به نظر می‌رسد این پهپاد متعلق به حزب‌الله لبنان است.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و اطراف شهرک‌های «مروحین» و «میس الجبل» در جنوب لبنان خبر داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

کد خبر 6056784

دیگر خبرها

  • ایران حمله به بیمارستان الشفا غزه را محکوم کرد
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • گروه‌های مقاومت فلسطینی دور جدید حملات ارتش صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کردند
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • وزیر خارجه سابق فرانسه خشونت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه رژیم صهیونیستی