Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@02:30:23 GMT

کی‌روش: بازیکنان ایران به من می‌گفتند پدر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۰۷۶

کی‌روش: بازیکنان ایران به من می‌گفتند پدر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش گفت: مهدی طارمی یک بازیکن عالی است که می‌تواند در اروپا بازی کند. او در طول 4،5 سال اخیر در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: هیچ تردیدی درباره انتخاب درست باشگاه ریوآوه پرتغال جهت جذب مهدی طارمی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که او موفق شود و شایستگی لازم را دارد. مهدی طارمی یک بازیکن عالی و با شخصیت بسیار خوب است. هرگز تردید نداشتم که او یک بازیکن عالی است. فقط می‌توانم در این لحظه به طارمی افتخار کنم و قدردان کارهایی که برای من کرده است، باشم. طارمی و دیگر بازیکنان ایران مرا پدر نامیدند که کمی احساس ناخوشایندی کردم اما نمی‌توانستم چشم‌پوشی کنم.

این روزنامه همچنین به فرصتی که مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مرحله گروهی جام جهانی 2018 در روسیه برابر تیم ملی پرتغال از دست داد اشاره کرد. گلی که می‌توانست باعث صعود ایران و حذف پرتغالی‌ها از مرحله گروهی شود.حالا مهدی طارمی با هت‌تریک در لیگ برتر پرتغال برای اهالی فوتبال این کشور بیشتر شناخته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازی تیم ملی فوتبال فوتبال ایران پرتغال ایران پدر جام جهانی روسیه تیم ملی لیگ برتر ایران پدر پرتغال سرمربی تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش لیگ برتر مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در مورد شرایط چند ماه اخیر مهدی طارمی گفته است: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است و در دوره‌ای که در ترکیب تیم نبود دیگرن بهتر از او بودند و این روز‌ها مهدی دوباره به اوج رسیده است و از او در ترکیب استفاده می‌کنیم.   سرمربی پورتو ادامه داد: حضور مهاجمان در زمین تنها راهکار نیست و تیم ما می‌تواند بدون مهاجم هم بازی کند و این یکی از تاکتیک‌ها ما است و ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که کاساپیا ­۴ گل به ویزلا زد و در مورد گیمارش هم او گلزنی کرد.   کونسیسائو در مورد رتبه سومی پورتو گفت: این واقعیت است که ۲ تیم در نزدیکی ما هستند و باید در بازی‌های باقیمانده امتیازات را بدست بیاوریم و رتبه سومی را کسب کنیم و برای بازی‌های باقیمانده این نگرانی برای هواداران وجود دارد ما ۳ مصدوم به نام‌های پپه، کونسیسائو و بورخس داریم و پزشکان در حال بررسی و مداوای آنها هستند.

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند