Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سالاری رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب در پایان بازدید دو ساعته از اصناف مختلف در فاریاب گفت: فروش متادون و بوپرنورفین بدون مجوز قانونی جرم است و مجازات آن مانند مجازات حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر از نوع تریاک مدرج در قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر است.

این مقام قضایی گفت: در این بازدید همچنین طبق نظر کارشناسان شبکه بهداشت یک آرایشگاه مردانه به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و علی رغم تذکرات قبلی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سالاری گفت: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها بصورت سرزده ادامه خواهد داشت و با متخلفان بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب سالاری سوپر مارکت متخلف فروش متادون و بوپرنورفین مجازات حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر تریاک حفظ حقوق عامه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سالاری تریاک حفظ حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند