Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب دومین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در  دوومیدانی اظهار کرد: خدا را شکر که سهمیه المپیک کسب کردم و خیلی خوشحال هستم که دوباره در مهمترین رویداد ورزشی و رشته دوومیدانی در ماده ۱۰۰ متر نماینده کشورمان خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تفتیان درباره این که حمایت‌های لازم برای کسب سهمیه المپیک از او شده است، بیان کرد: به هر حال اگر سهمیه المپیک بدست آوردم کار تیمی در این موفقیت سهم داشته، اما سهم افراد در این موفقیت مهم است که چقدر در موفقیتم نقش داشته اند. من در یک سال گذشته خیلی سختی کشیدم و تنها بودم، با هزینه شخصی و بدون مربی تمرین کردم و خوشحالم که خانواده ام و مربی ام مرا در رسیدن به هدفم تنها نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: کیهانی: امیدوارم برنامه ریزی‌ها منجر به نتیجه گیری حدادی شود/ ۸ نفر اول هر ماده جذب باشگاه‌های دوومیدانی شدند

مسئولان ورزش از برنامه هایم حمایت کنند  

او بیان کرد: به طور حتم با برنامه ریزی توانستم که سهمیه المپیک توکیو بدست آورم و از مسئولان ورزش هم می‌خواهم از برنامه هایم حمایت کنند تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابم. موضوع حمایت از یک ورزشکار المپیکی انتظار نیست بلکه در اختیار قرار دادن امکانات اولیه تمرینی پیش افتاده‌ترین مسائلی است که باید یک ورزشکار داشته باشد تا به موفقیت برسد. ما باید بدون دغدغه و در آرامش تمرین کنیم تا آماده مسابقات المپیک شویم.  

دونده المپیکی کشورمان درباره وضعیت مربی فرانسوی اش گفت: من با مربی فرانسوی ام کار می‌کنم و تمایل دارم تا المپیک توکیو زیر نظر این مربی فعالیت کنم. اطمینان دارم با این مربی می‌توانم در المپیک به موفقیت دست یابم.  

در المپیک کار سختی را در پیش دارم

او درباره این که چقدر شانس برای موفقیت در المپیک توکیو دارد، گفت: یک سال تا المپیک توکیو زمان مانده است و همه دوومیدانی کارانی که در مسابقات جهانی دوحه حضور دارند در المپیک هم شرکت می‌کنند. اوسین بولت در این مسابقات حضور ندارد، اما همه ورزشکاران در یک سطح هستند و اگر هم یک درصد شانس برای موفقیت داشته باشم باید برنامه ریزی بهتری برای این رقابت‌ها داشته باشم. کارم در المپیک سخت است چرا که دوندگانی از کشور‌های اروپا، جاکارتا و آمریکا حریفانم در این رقابت‌ها هستند و با آمادگی کامل شرکت می‌کنند. امکانات حریفانم ۱۰۰ برابر من است و همین موضوع دغدغه فکری مرا زیاد می‌کند و روی عملکردم تاثیرگذار است.  

بیشتر بخوانید: کیهانی: کسب سهمیه المپیک تفتیان ماحصل تلاش‌ همه بوده است

تفتیان بیان کرد: کسب سهمیه المپیک در دوومیدانی سخت است چرا که باید رکورد‌ها در حد این رقابت‌ها باشد تا بتوانیم جواز حضور در این مسابقات بگیریم. به هر حال امیدوارم حمایت‌های لازم از سوی مسئولان ورزش صورت بگیرد تا در المپیک موفق شوم.

مسابقات هندوستان قابل قیاس با رقابت های دایموند لیگ فرانسه نیست  

دونده المپیکی کشورمان درباره اینکه در صورت شرکت در مسابقات هندوستان می‌توانست سهمیه المپیک بدست آورد، گفت: مسابقات هندوستان در ماده ۱۰۰ متر کیفیت لازم را ندارد و این مسابقات به هیچ وجه با رقابت‌های دایموند لیگ فرانسه قابل قیاس نیست. همچنین شرایط مسابقه روی رکورد‌ها تاثیر می‌گذارد و در مسابقات هندوستان نمی‌توانستم نصف این رکورد را کسب کنم.  

او در پایان درباره مسابقات جهانی در دوحه قطر بیان کرد: طبق برنامه مسابقات جهانی دوحه قطر ۴۰ روز دیگر برگزار می‌شود و اولین مسابقه‌ای است که اوسین بولت در آن حضور ندارد، اما شرایط سخت است و رقابت شدیدی بین ورزشکاران وجود دارد و نتیجه مسابقات مشخص نیست. همه دوومیدانی کاران آماده هستند، اما من هم با انگیزه در این مسابقات شرکت می‌کنم. من یکی، ۲ مسابقه بین المللی دیگر شرکت می‌کنم و ۲۲ شهریور ماه به تهران بازمی گردم و بعد از ۲ هفته تمرین در تهران عازم قطر می‌شوم تا برای مسابقات جهانی آماده شوم.  

بیشتر بخوانید: تفتیان مسافر المپیک توکیو شد

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی در رقابت‌های پرش خرک جام جهانی ژیمناستیک نتوانست عملکردش در ۳ جام جهانی پیشین را تکرار کند و در جایگاه بیست و چهارم رده‌بندی مرحله مقدماتی پرش خرک قرار گرفت.

جام جهانی قطر  یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و با توجه به عملکرد دور از انتظار الفتی در این رقابت‌ها، شانس او برای کسب سهمیه کمتر از قبل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • تحلیل سهرابیان از وضعیت قایقرانان در گزینشی المپیک/کار سختی داریم
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید