Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@15:17:44 GMT

ترامپ: همه‎ی گزارش ها غلط است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۳۵۵

ترامپ: همه‎ی گزارش ها غلط است

ترامپ گزارش‌های منتشر شده در مورد اجلاس گروه هفت را رد کرد.

به گزارش «انتخاب»؛ رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود نوشت: در فرانسه همگی به این می‌خندیم که چطور آگاهانه گزارش‌ها و گفت و گوی مربوط به اجلاس گروه هفت را به شکل نادرست منتشر می‌کنند.

وی با اشاره به گزارش‌های منتشره، افزود: همگی شان غلط هستند، از مسئله ایران و تعرفه‌های چین بگیرید تا بوریس جانسون!

لازم به ذکر است که محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران روز گذشته در سفری ناگهانی به فرانسه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در طول این سفر کوتاه با مکرون و لودریان دیدار کرده، جلسه‌ای که در راستای تماس‌های اخیر تهران و پاریس برای حفظ برجام توصیف شده است. همچنین گزارش شده که مکرون طرح خود در مورد ایران را نیز روز گذشته به ترامپ ارائه کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ گروه هفت فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • سازمان ملل: از 6 ماه گذشته اسرائیل ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است