Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@12:47:04 GMT

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بلامانع است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۳۹۳

دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج ۱۸ مهر برگزار می‌شود و بانوان کشورمان می‌توانند با حضور در ورزشگاه، این بازی را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

به گزارش شریان نیوز،  تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است ۱۸ مهر ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم کامبوج رود. یکی از مهمترین خبرهایی که می تواند این بازی را تحت تاثیر خود در بیاورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته جمشید تقی زاده معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان، حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های تیم ملی بلامانع است.

تقی زاده در نشست خبری که امروز برگزار کرد درباره این موضوع گفت: زیر ساخت های حضور بانوان در ورزشگاه ها را فراهم کرده ایم و فعلا مشکلی با حضور آن ها در ورزشگاه های سرپوشیده نداریم. 

او افزود: در مورد ورزشگاه آزادی هم باید بگویم که مشکلی با حضور بانوان در دیدارهای تیم ملی نداریم و آن ها می توانند ۱۸ مهر ماه به ورزشگاه آزادی آمده و بازی تیم ملی کشورمان را با کامبوج از نزدیک تماشا کنند.

تقی زاده همچنین درباره واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس ما مشکلاتی داریم. یکی از این مشکلات اموال منقول و غیر منقول این ۲ باشگاه است. هفته آینده با حضور رئیس کمیسیون بورس، رئیس سازمان خصوصی سازی و رئیس دیوان محاسبات جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد.

تقی زاده بیان کرد: تمام تلاش وزیر ورزش این است که هر چه زودتر موانع برای خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را رفع کند.

تقی زاده معاونت حقوقی وزارت ورزش درباره بودجه این وزارت نیز بیان داشت: بودجه وزارت ورزش در سال ۹۳ حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در سال ۹۸ به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

معاون حقوقی وزارت ورزش درباره اینکه او فردی بازنشسته است و چطور در وزارت ورزش مشغول به کار است بیان داشت: من هنوز ۴ سال دیگر می‌توان به کار ادامه دهم و هنوز از صندوق بازنشستگی به عنوان یک فرد بازنشسته خارج نشده ام.

او درباره استیضاح وزیر ورزش نیز گفت: با صحبت‌هایی که بنده با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتم تصمیم بر این شد که دیگر بحث استیضاح وزیر ورزش را نداشته باشیم. مجلس در این زمینه به وزارت ورزش کمک نیز خواهد کرد.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد