Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@22:51:33 GMT

کوسه نهنگ سواری دو توریست در سواحل دریا! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۴۱۱

کوسه نهنگ سواری دو توریست در سواحل دریا! + تصاویر

دو توریست با سوار شدن بر یک وال کوسه در معرض انقراض در سواحل مکزیک به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند.

به گزارش شریان نیوز، دو توریست در اقدامی عجیب با سوار شدن بر یک کوسه‌ نهنگ در سواحل مکزیک به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند. تصاویری که این دو توریست در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند؛ آن‌ها را در حالی‌که سوار بر این ماهی غول پیکر شده‌اند، نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصاویر آن‌ها در حالی‌که دو طناب را که به یک قایق بسته شده در دست گرفته‌اند و بر روی یک کوسه نهنگ ایستاده‌اند دیده می‌شوند. گفته می‌شود این اتفاق در سواحل «اسلا هلباکس یا موجرس» که متعلق به مکزیک است رخ داده است.

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش بسیاری از کاربران همراه بود و آن‌ها با غیرقابل قبول دانستن چنین اقدامی خواهان مجازات این دو گردشگر شدند. کوسه نهنگ بزرگ‌ترین گونه ماهیان به شمار می‌رود که می‌تواند تا ۴۲ فوت طول و ۲۰.۶ تن وزن داشته باشد.

گفتنی است؛ سوار شدن این دو توریست بر روی این کوسه نهنگ در سواحل مکزیک در حالی خبرساز می‌شود که پیشتر نیز سوار شدن یک ماهیگیر ایرانی بر یک کوسه نهنگ در سواحل ایران خبرساز شده بود.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • دانشمندان می‌گویند موفق به صحبت با یک نهنگ شده‌اند
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد