Web Analytics Made Easy - Statcounter

میترا شعبانیان در گفتگو باخبرنگار مهر درباره مقام هفتمی تیم ملی والیبال بانوان در رقابت های قهرمانی آسیا و اینکه قول مشاور فنی تیم ملی برای کسب عنوان چهارمی محقق نشد گفت: این قولی بود که سرمربی تیم پیش از اعزام رقابت ها داد. شاید هدف او ایجاد انگیزه روحی و روانی در بین بازیکنان بوده است.

کارشناس والیبال در ادامه گفت: در رقابت هایAVC CUP  تیم ملی عنوان ششمی را در پرونده داشت اما در رقابت‌های قهرمانی آسیا هفتم شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بیش از اندازه به بازیکنان تیم ملی تلقین شده بود که جزو ۴ تیم برتر آسیا قرار خواهند گرفت و همین باعث شده بود تا اگر تیم در مقابل کره جنوبی در بازی نخست با اختلاف زیادی شکست بخورد فشار روحی روانی بسیاری بر بازیکنان وارد شود. زمانی که هدف، قرارگیری در بین ۴ تیم برتر آسیا باشد باخت سنگین می تواند آسیب زننده باشد.

شعبانیان افزود: شاید اگر من جای سرمربی تیم ملی بودم به نحو دیگری سعی در افزایش روحیه بازیکنان می‌کردم. امسال بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشتیم. اندونزی دو بازیکن بسیار خوب خود را در اختیار نداشت. ژاپن یکی از جوانترین تیم های حاضر در مسابقات بود و موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد. این تیم در فینال مسابقات تیم باتجربه تایلند را شکست داد و این حکایت از این دارد که ژاپن سرمایه گذاری خوبی روی تیم‌های پایه دارد.

کارشناس والیبال بیان کرد: ما مهره و بازیکنان خوبی در اختیار داریم. ای کاش از تعداد بازیکنان جوان‌ بیشتری در ترکیب تیم ملی استفاده بیشتری می‌کردیم تاحداقل این جوانان با تجربه بیشتری برای رویدادهای آینده آماده می‌شدند.

شعبانیان در پاسخ به این سئوال که چه نتیجه‌ای برای تیم ملی والیبال قابل قبول بود گفت: با توجه به اردوهای 6 ماهه، حضور در تورنمنت‌های مختلف و همچنین کلیپ های روابط عمومی فدراسیون حداقل می توانستیم جزو شش تیم برتر باشیم.

او در پایان گفت: ای کاش نگاه فدراسیون به والیبال زنان کارشناسانه باشد. باید همان وضعیتی که در بخش مردان بوجود آوردیم در زنان نیز ایجاد کنیم. اردوهای جوانان و نوجوانان باید برگزار شود. بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم که باید از آنها به نحو احسن استفاده شود.

کد خبر 4701823 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: میترا شعبانیان تیم ملی والیبال ایران والیبال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی گابریل کالدرون کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی تیم فوتسال مس سونگون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟