Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@04:01:41 GMT

هیأت‌های عزاداری حال مردم را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۵۰۸

هیأت‌های عزاداری حال مردم را رعایت کنند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی یکشنبه شب، سوم شهریورماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، ضمن گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید بزرگوار، اسوه‌های خدمت صادقانه و خالصانه در نظام جمهوری اسلامی هستند و هفته دولت نیز فرصتی برای بیان عملکردها و خدمات دولت به مردم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به لزوم برگزاری شایسته آیین‌های عزاداری امام حسین (ع)، اظهار کرد: بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آیین‌های عزاداری محرم و صفر را عاملی برای زنده نگه داشتن اسلام عنوان کرده‌اند و ما افتخار می‌کنیم که با همت و همراهی مردم این آیین‌ها را در طول زمان زنده نگه داشته‌ایم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه شهر تبریز همواره در برگزاری‌ آیین‌های عزاداری امام حسین (ع) و تکریم و تعظیم شعائر این ایام پیشگام بوده و هست،‌ بیان کرد: هیات‌های عزاداری ضمن رعایت حال مردم، آیین های مربوط به این ماه را به موقع برگزار کنند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به روز ملی شعر و ادب، از نهادهای فرهنگی و ادارات و سازمان‌ها خواست تا با همکاری، آیین‌های این روز که زحمات زیادی برای ثبت آن در تقویم ملی کشیده شده‌ است، به نحو احسن برگزار کنند.

پورمحمدی همچنین با اشاره به پیشگام بودن آذربایجان در بسیاری از امور، از مسئولان نهادها و سازمان‌های مختلف استان خواست تا با توجه به ضرورت گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام ویژه‌ای در این راستا داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌‌شرقی کسب موفقیت توسط دانش آموزان استان در کنکور سراسری و همچنین کسب مقام‌های برتر صدا و سیمای مرکز استان در جشنواره تولیدات صدا و سیما را تبریک گفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سلاجقه گفت: وضعیت آب و هوای دریاچه ارومیه با بارش هایی که اخیرا در محدوده آذربایجان شرقی اتفاق افتاد باعث شد تا این دریاچه پرآب باشد و همین مایه خوشحالی و شعف مردم ارومیه شده است.

کد خبر 845152 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها دریا و دریاچه خبر مهم دریاچه ارومیه استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • حمایت نمازگزاران آذربایجان شرقی از عملیات وعده صادق
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود