Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:49:32 GMT

فلسفه وجودی سیستم اداری خدمت کردن به مردم است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۵۱۲

فلسفه وجودی سیستم اداری خدمت کردن به مردم است

 حسن ابراهیمی یکشنبه شب به در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان دیلم افزود: مبنای کارمندی رعایت برخی اصول و معیارها و فرصتی مغتنم برای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم است.

وی اظهارداشت: کارمندان باید برای رضای خدا و خدمت به خلق با شرافت و صداقت کار کنند.

وی گفت: کارکنان دولت برای بالا بردن سطح دانش و به روز شدن اطلاعات خود به منظور خدمت رسانی بهتر و   بیشتر به جامعه باید در مسیر آموزش و کسب دانش باشند و  زمینه ارتقا، تجربه و مهارت آموزی را در خود  فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار بوشهر، تعهد به وظیفه اداری برای خدمت به مردم، حرمت به شان و جایگاه اداری خود، احترام به ارباب  رجوع، پاسخگویی شفاف، درک شرایط روز و هموار کردن مسیر کسب و کاربرای بخش خصوصی را از وظایف دیگر کارمندان دانست.

وی بیان کرد:  باتوجه به اینکه درصد بیکاری در شهرستان دیلم زیاد است با دستور  استاندار به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برای استفاده از قابلیت و ظرفیت های این شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال تاکید شده است.

ابراهیمی گفت: ایجاد زمینه کارآفرینی و تسریع و تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری از وظایف سنگین همه مسئولان شهرستان و استان در این زمینه است.

وی صیانت از حیثیت، اعتبار  و منزلت کارمندی را وظیفه همه کارکنان دولت دانست و اظهار داشت: کارکنان علاوه بر دلبستگی و وابستگی کاری از سیستم اداری خود صیانت کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: در سیستم اداری و جامعه خیلی ها هنوز باور ندارند که امروز درگیر یک جنگ تمام عیار دشمنان  هستیم و تحریم ها، اقشار جامعه و بویژه کارمندان را تحت فشار قرار می دهد.

وی اظهارداشت:  با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی، با تلاش خدمت‌گزاران در سطح استان شاهد بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۶۰۰ طرح عمرانی با اعتبار ر ۸۰۰ میلیارد تومان هستیم که نشان می‌دهد تحریم‌ها تاثیر بسزایی بر فضای کسب و کار و توسعه کشور نداشته است.

ابراهیمی گفت: دولت برگرفته از رای مردم است و همه وظیفه داریم از آن حمایت کنیم تا کارهایی که در مسیر خدمت به مردم انجام می‌شود، معطل نماند.

وی بیان کرد: در برهه کنونی با رهمنودهای مقام معظم رهبری  همه مردم در مسیر حمایت و دفاع از نظام و دولت پیش می‌روند.

فرماندار دیلم هفته دولت را  فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد و ارائه برنامه های انجام شده به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب دانست و گفت:  مردم  پشتوانه اصلی نظام و دولت هستند و  اگر ما حس اعتماد در انجام کار  به مردم برسانیم در کشور شاهد پیشرفت روز افزون خواهیم بود.

عبدالامیر قاسمی بیان کرد:  وحدت، امید آفرینی، انسجام و خدمت صادقانه از اهداف دولت خدمت‌گزار است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تاکنون با اجرای پروژه‌ها درحوزه‌های مختلف و رفع مسائل و مشکلات مردم قدم‌های اثرگذاری برداشته است.

قاسمی اظهارداشت: برای تحقق منویات رهبری و سیاست‌گذاری‌های دولت تدبیر  و امید در سال رونق تولید، برنامه‌ریزی‌های مدونی برای توسعه در حوزه‌های مختلف شهرستان از جمله گردشگری، تجارت، اقتصاد، دریانوردی، کشاورزی، آبخیزداری، آبزی پروری، میراث فرهنگی، تاسیسات نفتی درمیان مدت و بلندمدت شده که برای پیشرفت شهرستان نتیجه بخش خواهد بود.

وی گفت: در هفته دولت امسال با تلاش و مساعدت همه خدمت‌گزاران مردم در شهرستان دیلم ۳۰ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و  عملیات  اجرایی ۱۴ طرح با  اعتبار ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

فرماندار دیلم اظهار داشت: توسعه و تکمیل فضاهای درمانی، عمران شهری و روستایی، راه های ارتباطی و فضاهای آموزشی و تفریحی به منظور توسعه همه جانبه شهرستان هدف‌گذاری شده است..

قاسمی افزود: ۵۴ طرح برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان هدف‌گذاری شده که  همه تلاش خود را برای محقق شدن آن بکار خواهیم برد.

وی بیان کرد : در طول هفته دولت طبق هماهنگی های لازم استاندار و  معاونان برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌ها  به شهرستان سفر خواهند کرد.

فرماندار دیلم گفت: برگزاری همایش، تجلیل، نشست با مردم، تجلیل از آزادگان، پزشکان، سرکشی از خانواده های شهدا، نشست با هیات های ورزشی و مذهبی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی‌، سرمایه گذاران و برگزاری میز خدمت در هفته دولت پیش بینی شده است.

در پایان این آیین از ادارات برق، گمرک و جهاد کشاورزی به عنوان سه دستگاه برتر  و  ۳۵ کارمند نمونه ادارات شهرستان تجلیل بعمل آمد.

شهرستان دیلم با بیش از ۳۴ هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.

۶۱۶۴/۷۲۱۵/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت روز کارمند بندردیلم کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار ویژه کاشان معرفی شد

مراسم معارفه حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان سه شنبه _چهارم اردیبشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار می‌شود.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که در تیرماه ۱۴۰۱ به عنوان فرماندار کاشان فعالیت خود را آغاز کرد و حدود ۲ سال است در کاشان در جایگاه مقام اول دولت خدمت می‌کرد تقدیر به عمل می‌آید و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌شود.

به گزارش ایمنا حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از جمله دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747010

دیگر خبرها

  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است