Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:49:22 GMT

افتتاح چند طرح عمرانی در خنداب

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۵۵۰

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان خنداب طرح‌های عمرانی زیر سازی، کانال معابر، جدول گذاری، آسفالت در روستا‌های جوشیروان، گرماب، ابراهیم آباد و_ دهنو از توابع بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

برای این طرح‌ها در کل مبلغ یک میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته دولت یک واحد مسکن محرومین در روستای دیزآباد شهرستان خنداب افتتاح شد.
مساحت این منزل مسکونی ۶۰ متر مربع است که با صرف مبلغ ۵۰ میلیون تومان به همت خود خانواده محروم و با کمک کمیته امداد امام خمینی و بنیادمسکن و سپاه شهرستان ساخته شده است.

همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته دولت جمعی از مسئولان شهرستان خنداب با یک خانواده دارای ۴ معلول زیر پوشش بهزیستی در روستای جوشیروان دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفتند.

خُنداب یکی از موفق‌ترین شهرستان‌های استان مرکزی در صادرات انگور و کشمش و دومین قطب تولید کننده کشمش ایران است.

انتهای پیام / ج

به مناسبت هفته دولت چند طرح عمرانی در خنداب به بهره برداری رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در در سفر به شهرستان سقز و در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های عمرانی این شهرستان گفت: بعد از اتمام کلان پروژه‌ها که در سفر رئیس جمهور تحقق یافت، اتمام کریدور، گردنه صلوات آباد و چهار بانده نمودن جاده سقز- بانه از اولویت‌های عمرانی استان خواهد بود.

کیومرث حبیبی با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز یکی از دلایل سفر رئیس جمهور به سقز را وجود طرح‌های ارزشمند، چون سد چراغ ویس، فرودگاه سقز، تصفیه‌خانه و سیستم انتقال آب برشمرد و ادامه داد: تصمیم‌های کلیدی خوبی برای سقز گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سفر گذشته رئیس جمهور ۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر به استان اختصاص یافت ادامه داد: در سفر بعدی هم ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

حبیبی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آسفالت مسیر‌های روستایی و الحاق زمین‌های جدید و چهاربانده نمودن جاده سقز- بانه را مناسب برشمرد و با اشاره به اهمیت شهرستان سقز از مدیران خواست تا متناسب با ظرفیت‌های عمرانی این شهرستان برای توسعه آن بیشتر تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است