Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین خاکباز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط کار در این مرکز که از سال جاری آغاز به کار کرده، بسیار حساس بوده و تزریق داروی بیماران، شرایط خاصی دارد که کارکنان آن باید تخصص بالایی در این خصوص داشته باشند.
وی اضافه کرد: به طور کلی بخش درمانی جهاد دانشگاهی قزوین در حال حاضر در چند حوزه شامل مرکز درمان ناباروری، آزمایشگاه، شیمی درمانی و  بانک خون بند ناف فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاکباز گفت: همچنین مرکز جامع توانبخشی این نهاد نیز که هم اکنون تجهیزات آن با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه شده در حال طی مراحل اخذ مجوز است تا به محض راه اندازی خدمات خود را آغاز کند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این مراکز، تعدادی از پزشکان هم با این مجموعه همکاری دارند که ممکن است از هم افزایی آنها خدمت جدیدی در آینده شکل بگیرد به طور مثال درمان سرطان سینه یکی از مواردی است که شاید در آینده جهاد دانشگاهی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کند.
خاکباز افزود: آزمایشگاه جهاد دانشگاهی نیز که امکان ارائه خدمات به عموم جامعه را دارد از ابتدای تاسیس تاکنون ۷۹ هزار و ۵۲۸ نفر را با تعرفه نیمه دولتی پذیرش کرده است.
مسئول برنامه ریزی و توسعه پژوهش جهاد دانشگاهی قزوین افزود: مرکز درمان ناباروری نیز علاوه بر ارایه خدمات در سه سطح دارویی، آی یو آی و آی وی اف، خدمت تعیین جنسیت را برای مادران باردار ارایه می کند البته مادران باید به روش آی یو آی صاحب فرزند شده و در دو تا سه بارداری قبلی فرزندی از جنس دلخواه نداشته باشند.
۷۳۸۸*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی شیمی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان