Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری در آیین گشایش نمایشگاه عکس «این شرح بی‌نهایت» گفت: عکاسان عزیز کشور ما در این نمایشگاه برگی از رابطه دلی را که میان ولی و امام امت اسلامی ایران با مردم وجود دارد با دوربین‌های خود ثبت کردند و به نمایش گذاشتند.

به گزارش قدس آنلاین، نمایشگاه عکس «این شرح بی‌نهایت» شامل منتخبی از کارنامه تصویری عهد امت و رهبر عصر روز گذشته در گالری خانه عکاسان ایران با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه و جمعی از عکاسان در گالری خانه حوزه هنری افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این نمایشگاه‌ که به مناسبت عید ولایت (عید غدیر) برگزار شد، عکس‌هایی از رابطه رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت که در فاصله سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۸ ثبت شده‌اند، به نمایش درآمده است.

محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری، در آیین گشایش نمایشگاه عکس «این شرح بی‌نهایت» گفت: عکاسان عزیز کشور ما در این نمایشگاه برگی از رابطه دلی را که میان ولی و امام امت اسلامی ایران با مردم وجود دارد با دوربین‌های خود ثبت کردند و به نمایش گذاشتند. آنچه پس از انقلاب اسلامی ایران برای جامعه مردمی ما روی داده، بی‌نظیر بوده است. اتفاقی که از صدر اسلام و در دوران زندگانی رسول اکرم(ص) و امیرالمومنین حضرت علی(ع) روی نداده است. بی‌شک تاریخ پس از انقلاب اسلامی ایران با هر دوره‌ای از تاریخ دنیا متفاوت است؛ چرا که رابطه عمیقی میان مردم با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این سال‌ها به وجود آمده و دل‌هایشان به هم گره خورده است. قدردان زحمات همه هنرمندان عکاسی هستیم که این قاب‌های ماندگار را برای نسل‌های آینده ایران اسلامی ثبت و ضبط کرده‌اند.

وی با اشاره به گسترش گالری خانه عکاسان گفت: بی‌شک از برپایی این گالری به گونه‌ای که در شأن آثار عکاسان بوده و توان به نمایش گذاشتن عظمت برخی آثار فاخر را دارد، خرسند و شاکر خداوند هستیم.

مومنی‌ در ادامه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی برخی مفاهیم معنی واقعی خود را به دست آوردند و برای همگان ملموس شد. از جمله این مفاهیم امام و امت است که با معرفی ولایت فقیه شاهد عشق‌ورزی مردم با امام خودشان بودیم که در دنیا بی‌مانند است. از این عشق‌ورزی‌ها لحظات بدیعی خلق می‌شود که عکاسان ما توانسته‌اند برخی از آن‌ها را ثبت کنند. چنین اقداماتی از سو.ی این هنرمندان عکاس شایسته تقدیر است.

گفتنی است، در این نمایشگاه از کتاب عکس «‌رنج‌ها و گنج‌ها» با حضور محمد قمی روحانی ایرانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند