Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:19:06 GMT

مرز خسروی امسال برای تردد زائران اربعین باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۷۴۰

مرز خسروی امسال برای تردد زائران اربعین باز می‌شود

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح روز دوشنبه در بدو ورود به زنجان در فرودگاه این شهر افزود:  در مرزهای عربی آمادگی کامل وجود دارد و با تمهیداتی که با کشور عراق صوزت گرفته زائران در کمال امنیت و سلامت درمراسم باشکوه اربعین حسینی شرکت می کنند.
وی تاکید کرد: در مرزهای غربی کشور مشکل و مساله خاصی وجود ندارد، همکاری های ما با کشور عراق در سطح بسیار خوب و کشورهای دیگر مثل ترکیه هم وضعیت مرزها مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور خاطرنشان کرد: به لحاظ امنیت مرزها در شرایط بسیار خوبی هستیم، در شرق کشور این تسلط و رصد مستمر و دائمی را داریم.

رحمانی فضلی ادامه داد: با توجه به اینکه در مرزهای شرقی در کشورهای افغانستان و پاکستان با ضعف کنترل مرزی از سوی همسایگان مواجه هستیم، زحمت اصلی بر دوش ایران است و نیروهای ما در مرزبانی ناجا، سپاه و ارتش وظایفشان را در این حوزه به خوبی انجام می دهند.
وی یادآور شد: به دستور رهبر معظم انقلاب، رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی بابت تجهیز و تمهیدات لازم مرزی هزینه کردیم.
این مسئول در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و کارها با هماهنگی لازم بین دستگاه های نظارتی، اجرا و حوزه تامین امنیت پیش می رود و تلاش می کنیم تا انتخابات باشکوهی را داشته باشیم. 

رحمانی فضلی افزود: در سفر به زنجان همه اقداماتی که در حوزه های مختلف انجام شده به ویژه در شورای تامین و اقتصاد مقاومتی را مرور کرده و کارهایی که لازم است را حتما در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی بازدید از طرح های مختلف را ازدیگر برنامه های سفر یک روزه به زنجان برشمرد و افزود: با تقویت هماهنگی بین مسئولان گامهای بلند تر و مهمتری برخواهیم داشت.
۳۰۸۸/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود