Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد صاحبکار خراسانی رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با اشاره به این‌که هم‌اکنون 4 هزار و 500 شرکت دانش‌بنیان متناسب با فعالیت‌های خود از تسهیلات این شرکت بهره‌مند شدند، افزود: تمام شرکت‌ها باید مراحل مشاوره فنی برای فعالیت و اخذ مجوز طی کنند، چرا که کسب دانش فنی و بهره‌مندی از تجارب صنعتی حرفه‌ای در جهت رشد و تعالی کیفی و فنی شرکت‌های دانش بنیان از الزامات این شرکت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مزایای ارائه خدمات مشاوره توسعه فنی محصولات به شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گقت: بهره‌‌گیری از تجارب حرفه‌ای و دانش فنی افراد صاحب‌نظر در حوزه صنعت برای رفع مشکلات، صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی، تحقیق و توسعه در مسیر تجاری‌سازی از مزایای خدمات مشاوره توسعه فنی است.

رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان ادامه داد: شرکت‌های متقاضی استفاده از تسهیلات قانون دانش‌بنیان، براساس آیین‌نامه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان مورد ارزیابی قرار می‌‌گیرند تا براساس این آیین‌نامه، نتیجه ارزیابی شرکت‌ها تعیین شود.

صاحبکار خراسانی مرحله تولید، سطح فناوری و طراحی مبتنی بر تحقیق و توسعه را از عمده معیارهای ارزیابی کالاها و خدمات دانش بنیان عنوان کرد و گفت: با توجه به هزینه‌های بالای استفاده از مشاوران صنعتی خصوصی، چه بسا بسیاری از شرکت‌های نوپا به دلیل کمبود بودجه از این امتیاز ارزشمند بازمانده و فرآیند رشدشان به تعویق افتاده است. برهمین اساس درگیر هزینه‌های جانبی بسیار بیشتری می‌شوند به همین منظور مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان اقدام به ارائه مشاوره‌های توسعه فنی محصولات به صورت رایگان کرده است.

رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان گفت: افراد فعال در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان برای بهبود و پیشبرد فعالیت خود می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند. همچنین تمام فعالان می‌توانند برای کسب اطلاعت به سایت شرکت دانش‌بنیان به نشانی http://daneshbonyan.isti.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

169 / 336 دانش بنیان خدمات مشاوره ای توسعه فنی تسهیلات کسب دانش فنی تحقیق و توسعه شرکت‌های نوپا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانش بنیان خدمات مشاوره ای توسعه فنی تسهیلات کسب دانش فنی تحقیق و توسعه شرکت های نوپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران

امتداد-  شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت « تاییدیه دانش بنیان نوآور » از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شرکت پارس تکنولوژی سداد تاییدیه دانش بنیان نوآور را برای دو محصول “چاپگر لیزری” و “سامانه ژنراتور خورشیدی” توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کرده است. 

گفتنی است «نوآور» دومین سطح از تاییدیه های شرکت‌های دانش بنیان از سه سطح آن است که این شرکت موفق به دریافت آن شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • دانش‌ بنیان شدن کشاورزی در گرو باور به نقش محوری روستاها است