Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال که در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال کشور شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: همه جای دنیا این مراسم را دارند و خیلی هم خوب برگزار می‌کنند. اینکه ساعتی که برای برنامه می‌گذارند بهم می‌ریزد خوشایند فوتبال نیست و باید مقداری در مسائل مدیریتی این برنامه تجدیدنظر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر از آنچه که فکر می‌کردم هم دوره‌های خودم را در برنامه دیدم و خیلی خوشحال می‌شدم اگر به بزرگان دیگر همچون آقای کازرانی نیز احترام می‌گذاشتند و آنها را نیز دعوت می‌کردند.

وی در ادامه افزود: نمی‌دانم علت چیست اما بد نبود پیشکسوتان زمان ما نیز در این مراسم حضور می‌داشتند. نماد فوتبال یک مملکت پیشکسوتان آن هستند و اگر بخواهند یک نفر یا چند تن از دوستان‌مان چه پرسپولیسی و چه استقلالی که در سطح تیم ملی با هم بودیم را دعوت کنند کار شایسته‌ای است.

روشن در پاسخ به این سوال که آیا از مجموعه باشگاه استقلال دلگیر است؟ خاطرنشان کرد: من اصلا از باشگاه استقلال خبر ندارم و از آنها نیز دلگیر نیستم. این فوتبالی نیست که ببینیم و لذت ببریم. من تازه فهمیدم لیگ شروع شده، استقلال بازی‌اش را باخته و پرسپولیس نیز بازی خود را برده است. مدت‌هاست دیگر فوتبال برای من جذابیتی ندارد. مدیر، مدیریتش مهم است نه اینکه شخص فوتبالی باشد یا نه. ما مدیر فوتبالی داشتیم که کاری نکرده و هم مدیر غیرفوتبالی. یک مدیر نمی‌تواند همه کارها را خودش انجام دهد. من اصلا در خصوص باشگاه استقلال ادعایی ندارم و بازنشسته هستم ولی عده‌ای از پیشکسوتان هستند که بعد از ما وارد فوتبال شدند و این توانایی را دارند که در باشگاه استقلال حضور داشته باشند.

پیشکسوت آبی‌پوشان در پایان گفت: باشگاه استقلال معرفی کند ببینیم کمیته فنی از چه کسانی تشکیل شده و در کمیته انضباطی چه افرادی مشغول به کار هستند؟ نباید اینطور باشد که هیچکس نداند در باشگاه استقلال چه می‌گذرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس خبرگزاری برنا حسن روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند