Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:31:54 GMT

کلنگ‎زنی باند اضطراری دهدشت در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۹۱۸

کلنگ‎زنی باند اضطراری دهدشت در هفته دولت

عدل هاشمی‎پور گفت: اعتبار اولیه این طرح 4 میلیارد تومان است که مبلغ 2 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از افتتاح باند اضطراری در هفته دولت خبر داد.

عدل هاشمی‎پور در تکمیل این خبر و با تأکید بر اهمیت فوق‎العاده این طرح هوایی و لزوم توجه جدی مسئولان نسبت به آن گفت: به منظور آسان تر کردن حضور مسئولان عالی‎رتبه کشوری در شهرستانهای 4 گانه و نظر به گستردگی حوزه انتخابیه و صعب العبور بودن مناطق مختلف آن هنگام بروز موارد خاص اورژانسی، نیاز به احداث باند اضطراری یک ضرورت اجتناب ناپذیر بود که خوشبختانه پس از رایزنی، هماهنگی و تشکیل جلسات متعدد تصویب، تأمین اعتبار و در هفته جاری عملیات اجرایی آن آغاز می‎گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نایب رئیس کمیسیون انرژی احداث این پروژه هوایی را مهم و تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: باند اضطراری نقش بسیار زیادی در توسعه پایدار شهرستان و تسریع درمان بیمارهای اورژانسی دارد که لازم می‎دانم در ابتدا از همه کسانی‎که در این مسیر همراهی و همکاری کردند به ویژه مجمع نمایندگان استان، مشاور طرح و سازمان هواپیمایی، استاندار، سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان و فرمانداری کهگیلویه سپاسگزاری کنم.   عدل هاشمی‎پور اظهار کرد: اعتبار اولیه این طرح 4 میلیارد تومان است که مبلغ 2 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.   وی در پایان گفت: تعیین مکان مناسب با اولویت امکان توسعه که بی نیاز از هزینه خرید زمین باشد در دستور کار قرار گرفت و مهندسین مشاور طرح که دارای تجربه بالایی در احداث فرودگاه‎های اضطراری هستند پس از بررسی همه جانبه گزینه های موجود، نهایتا احداث این طرح در منطقه چنگلوا از توابع شهرستان کهگیلویه تعیین و عملیات اجرایی آن در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه