Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در هفته دولت امسال ۴۵ پروژه در حوزه توزیع برق افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

او اعتبار این پروژه‌ها را ۲۱۶ میلیارد ریال و مربوط به دو بخش شهری و روستایی دانست و گفت : در این هفته ۳۸ پروژه افتتاح و هفت پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، عمده این پروژه‌ها در زمینه برق‌رسانی، اصلاح و بهینه سازی سازی شبکه و احداث شبکه روشنایی معابر است.

مرآتی افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، روانسر، پاوه، جوانرود، کنگاور، صحنه، هرسین، سنقر و شهر‌های بیستون، ماهیدشت و کوزران اجرا شده است.

او افزود: از مهمترین این پروژه‌ها می‌توان به برق‌رسانی به روستاھای زیر ۱۰ و ۱۵ خانوار و صعب العبور، برق رسانی به پاسگاه‌ھای مرزی و برجک‌ھای مراقبتی ارتش جمھوری اسلامی، روشنایی معابر بازارچه مرزی سومار و تامین برق روستا‌های جابجا شده بر اثر زلزله اشاره کرد .

 

 

انتهای پیام/د

۴۵ پروژه در حوزه توزیع برق افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جعفر صادقی پور معاون راهداری و راه‌های روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم‌های روشنایی در محور‌های برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.    صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، تعمیر و نصب شد.    وی ادامه داد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه‌ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته