Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از برد قاطع آبی‌و‌آناری‌ها در لالیگا، به تمجید از مهاجم فرانسوی جدید این تیم پرداخت. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا در دومین هفته از فصل جدید لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) در دیداری خانگی مقابل رئال بتیس با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد که دو گل نخستش توسط آنتوان گریزمان به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم فرانسوی جدید آبی‌و‌اناری‌ها با زدن این دو گل، بارسایی که در دقیقه 15 گل اول را دریافت کرده بود به بازی برگرداند تا داستانی مشابه آنچه در هفته نخست برای مدافع عنوان قهرمانی لالیگا رخ داده بود، تکرار نشود.

به همین دلیل ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از کسب اولین پیروزی‌ در فصل جدید لالیگا، به تمجید از گریزمان پرداخت. او گفت: باید اعتراف کنم که امروز برای گریزمان روز مهمی بود و دلیلش هم مصدومیت‌هایی بود که اخیراً برای بازیکنان ما رخ داده است. او به شیوه‌ای بی‌عیب و نقص به این اتفاق واکنش نشان داد. گریزمان را کمی عقب و نزدیک به خط میانی بردیم تا از آنجا به ما کمک کند و تأثیرش را هم گذاشت. می‌دانیم که اگر بازیکنان هجومی هم عقب برگردند و در کارهای دفاعی شرکت کنند، شانس بیشتری برای کسب پیروزی داریم.

این نتیجه برای بارسلونا و گریزمانی که هفته پیش در خانه اتلتیک بیلبائو متحمل شکست شدند، بسیار حیاتی بود. والورده در این خصوص هم تأکید کرد: اینکه هرچه زودتر کار حریف را یکسره کنیم، بسیار مهم بود و فکر می‌‌کنم که بازی ما بسیار خوب بود. گل اولی که خوردیم فقط با یک حرکت که نظم دفاعی‌مان را به هم ریخت دریافت کردیم اما بعد از آن بازی را به تساوی کشاندیم و در نیمه دوم هم ورق را به سود خودمان برگرداندیم. ما با موقعیت‌هایی معدود گلزنی می‌کنیم. فکر می‌کنم اینجا مسئله داشتن ثبات و مداومت در کار اهمیت دارد.

بارسلونا با نخستین گل‌های گریزمان اولین پیروزی فصلش را به دست آورد

 

بارسلونا همچون هفته گذشته بدون حضور کاپیتان مصدومش لیونل مسی به میدان رفت و والورده هم این موضوع را که می‌توانست از مهاجم آرژانتینی‌اش در این بازی استفاده کند، رد کرد و گفت: مسی برای حضور در این بازی احساس خوبی نداشت. مشکل او تشدید مصدومیتش نبود. ما قبل از این هم گفته بودیم که برای برگرداندن هیچ بازیکن مصدومی به تیم عجله نمی‌کنیم چون نمی‌خواهیم که مصدومیت‌شان تشدید شود.

بازی بعدی بارسلونا در لالیگا شنبه هفته آینده مقابل اوساسونا است و والورده امید دارد که مسی به آن بازی برسد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت

برخورد شدید فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، منجر به مصدومیت دوباره هافبک بارسلونا و تعویض شدن او در دقایق پایانی نیمه اول ال‌کلاسیکو شد.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس