Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:مسئول فرهنگی آستان شهدای گمنام جوادآباد ورامین گفت: پنجمین سالگرد شهدای گمنام بخش جوادآباد برگزار شد ولی ساخت مقبره این شهدا همچنان بلاتکلیف مانده است.

یادواره شهدای گمنام و هفتمین یادواره شهدای جاویدالاثر جوادآباد با شعار افتخار کوچه‌ها و آبروی محله با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پبشوا، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین، محمد حیدری بخشدار جوادآباد، حجت‌الاسلام نظری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین و سایر مسئولان و اقشار مختلف در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید حاج محمدیان مسئول فرهنگی آستان شهدای گمنام جوادآباد شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مسوولین مختلفی طی 5 سال گذشته قول همکاری جهت ساخت المان مقبره شهدای گمنام را داده بودند که تا به امروز هیچ اقدامی انجام ندادند.
وی بیان کرد: پنجمین سالگرد شهدای گمنام بخش جوادآباد برگزار شد ولی ساخت مقبره این شهدا همچنان بلاتکلیف مانده است.
مسئول فرهنگی آستان شهدای گمنام جوادآباد ورامین با بیان اینکه ساخت و نصب نرده اطراف و همچنین درب‌های ورودی فعلی مقبره بالغ بر 80 میلیون تومان هزینه دربر داشته است، گفت: طی 5 سال گذشته توانستیم این میزان بدهی را با کمک خیرین عزیز به 2 میلیون تومان کاهش دهیم.
حاجی محمدیان اظهار داشت: طرح المان آستان شهدای گمنام جوادآباد آماده بوده و طبق برآورد صورت گرفته نیز ساخت این المان حدود 250 میلیون تومان هزینه خواهد داشت، ولی مسئولین امر که باید همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند، همکاری نمی‌کنند.
وی با اشاره به سفرهای صورت گرفته از سوی مسئولین استانداری در زمان‌های مختلف به این آستان، گفت: همه مسئولینی که از استانداری به زیارت این قبور مطهر آمده و قول مساعدت داده بودند نیز هیچ اقدامی در این خصوص انجام ندادند.
حاجی محمدیان اظهار داشت: مسئولین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز قول همکاری‌های بسیار خوبی داده‎اند که این همکاری مشروط به انجام شناژبندی توسط ما است تا در مرحله بعدی نیز مسئولین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران وارد صحنه شوند.
مسئول فرهنگی آستان شهدای گمنام در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و همچنین بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران درگیر مناطق سیل‌زده هستند، ولی قول مساعد داده‌اند تا بعد از شناژبندی اقداماتی که قول آن را داده‌اند را آغاز کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری