Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی در شهرستان خلخال اظهار داشت: طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و در راستای تقویت روحیه مشارکت دانش‌آموزان با تعمیر و زیباسازی مدارس در شهرستان خلخال اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه طرح هجرت تا پایان شهریور ماه اجرا می‌شود افزود: طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی در شهرستان خلخال تا پایان شهریور ماه و در سطح ۱۵ مدرسه شهری و روستایی در راستای رنگ‌آمیزی و زیباسازی مدارس به همت دانش‌آموزان بسیجی اجرا می‌شود.

عطایی این طرح را در نهادینه‌سازی فرهنگ نگهداری از بیت المال موثر دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی با حضور گسترده و باشکوه دانش‌آموزان برگزار می‌شود در نهادینه‌سازی فرهنگ حفاظت و نگهداری از بیت المال بسیار موثر و تاثیرگذار است و می‌تواند زمینه‌ساز حضور جوانان و نوجوانان در کار‌های مشارکتی و اجتماعی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال از استقبال ویژه و گسترده دانش‌آموزان در شهرستان خلخال از این طرح خبر داد و بیان کرد: امسال دانش‌آموزان در شهرستان خلخال از طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی استقبال خوب و گسترده‌ای داشتند و این طرح در سطح شهرستان خلخال با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش با وضعیت مطلوبی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به هدف از اجرای طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین هدف از اجرای طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی علاوه‌بر اینکه فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی نسل جوان با کار و کسب است بر جلب مشارکت دانش‌آموزان در بحث کار‌های مشارکتی و ترویج فرهنگ کار و کمک در بین نوجوانان و جامعه دانش‌آموزی نیز تاثیر دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود