Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در مراسم همایش دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی، محمد جواد آذر جهرمی، وزیر ارتباطات در گزارشی به رییس جمهور گفت: قبل از دولت یازدهم ٤٥٠٠ روستا تلفن همراه داشتند امروز ٣٤١٩٠ روستا تلفن همراه دارند. قبل از دولت یازدهم و دوازدهم متوسط اتصال روستاها به اینترنت  ٩٠٠ روستا بوده که الان ٤٩٣١ روستا به اینترنت متصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از انقلاب هیچ روستایی به شبکه ملی ارتباطات متصل نبود. همچنین قبل از دولت یازدهم ١٨١٠٠ روستا به شبکه ملی ارتباطات وصل بودند که اکنون ٧٨ درصد روستاها به این شبکه وصل هستند.

در ادامه نیز سعید نمکی، وزیر بهداشت در گزارش به رییس جمهور بیان داشت: قبل از انقلاب تعداد خانه های بهداشت بسیار محدود بود. در حال حاضر، حدود ٣٨٩٨ پایگاه سلامت در کشور داریم که قبلا حدود ١٦٦٦ پایگاه بود. در دولت یازدهم و دوازدهم تعداد پایگاه های سلامت به ٦٥٠ رسیده به خصوص این پایگاه ها در روستاها افزایش یافته است. تا پایان سال پزشک خانواده را اجرائی خواهیم کرد.

این خبر در حال تکمیل است...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب دولت رئیس جمهور رییس جمهور سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با قدردانی از ابراز همدردی آقای «دانیل اورتگا ساآودرا» رئیس جمهور و خانم روساریو موریو، معاون رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران به مناسبت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی دشمن صلح و آرامش بوده و به هیچ یک از اصول و قوانین بین‌المللی پایبند نیست. امید است با حمایت ملت‌های آزاده و کشورهای مستقل همانند کشور دوست نیکاراگوئه، در آینده نزدیک شاهد پاسخگو نمودن این رژیم در قبال ارتکاب این همه جنایت باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • تعیین محدوده ۱۵۰ روستا در استان اصفهان
  • افتتاح همزمان ۲۰۰۰ مسکن روستایی در مازندران
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • ارسال پرونده ۸ روستای گردشگری از ایران برای جهانی شدن