Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@15:16:52 GMT

پس از یک روز ریزش تالار حافظ سبزپوش شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۶۵۵

پس از یک روز ریزش تالار حافظ سبزپوش شد

شاخص کل بورس و اوراق بهادار پس از ریزشی که در پایان معاملات روز گذشته داشت امروز را با رشد ۷۲۶ واحدی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (دوشنبه 4 شهریور) شاخص کل بورس و اوراق بهادار پس از یک روز ریزش سومین روز کاری خود در هفته جاری را با رشد 726 واحدی و رسیدن به جایگاه 269 هزار و 951 واحد آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش صبح امروز (4 شهریور) نمادهای فولاد با 188 واحد، پارس با 88 واحد، رمپنا با 84 واحد، خودرو با 58 واحد، اخابر با 47 واحد و شپنا با 30 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند و تنها نماد تاپیکو با 46 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس دارد. در جدول پربیینده های صبح بورس نام نمادهای وتجارت - بانك تجارت، شپنا - پالايش نفت اصفهان، خودرو - ايران‌ خودرو، خساپا – سايپا، وپاسار - بانك پاسارگاد، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و وبصادر - بانك صادرات ايران به چشم می خورد که همگی روند صعودی دارند.

 

این گزارش می افزاید فرابورس نیز سومین روز کاری خود در هفته جاری را با رشد 39 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع 3 هزار و 600 واحد آغاز کرد و بر اساس جدول پربیینده های امروز فرابورس که در آن نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، دي - بانك دي، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان، حريل - ريل پردازسير و بكهنوج - توليد برق ماهتاب كهنوج وجود دارد تنها نماد كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان روند نزولی را در صبح امروز داشته و باقی نمادها روند صعودی دارند.

این در حالی است که بورس و اوراق بهادار دومین روز کاری خود در هفته نخست شهریور ماه را با رشد 913 واحدی در آغاز معاملات و رسیدن به جایگاه 270 هزار و 899 واحد آغاز کرد اما در ادامه روز دچار نوسان شد و شاخص کل بورس با ریزش 760 واحدی و رسیدن به جایگاه 269 هزار و 225 روز خود را به پایان رساند.

 

شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با 204 واحد ریزش معادل 0.28 درصد به 72 هزار و 360 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 169 واحد ریزش معادل 0.23 درصد به 73 هزار و 720 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 113 واحد ریزش معادل 0.23 درصد به 49 هزار و 348 واحد، شاخص آزاد شناور با 1076 واحد ریزش معادل 0.35 درصد به 306 هزار و 801 واحد، شاخص بازار اول با 762 واحد ریزش معادل 0.39 درصد به 195 هزار و 242 واحد و شاخص بازار دوم با 607 واحد ریزش معادل 0.11 درصد به 607 هزار و 75 واحد رسیده بودند.

 

بر اساس جداول معاملاتی صبح (3 شهریور) بورس در بخش نمادهای تاثیرگذار نام نمادهای اخابر، وتجارت، شپنا، فولاد، وبصادر، وپاسار و نوری به چشم می خورد که به ترتیب با 91، 85، 66، 45، 38، 35 و 35 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس در ابتدای معاملات گذاشتند و در پایان معاملات تاپیکو با 281 واحد و تاصیکو با 93 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و در مقابل همراه با 137 واحد، کچاد با 123 واحد، حکشتی با 121 واحدف فارس با 107 واحد و خودرو با 104 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

 

در جدول نمادهای پربیینده صبح روز گذشته (3 شهریور) بورس نمادهای وتجارت - بانك تجارت، خودرو - ايران‌ خودرو، شپنا - پالايش نفت اصفهان، خساپا – سايپا، وپاسار - بانك پاسارگاد، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و ثنوسا –نوسازي ‌و ساختمان ‌تهران‌ قرار داشتند که در میان آنها تنها 2 نماد خودرو - ايران‌ خودرو و خساپا – سايپا در صبح روند نزولی داشت و باقی نمادها در نماگر به رنگ سبز به نمایش درآمده بودند و در پایان معاملات نمادهای وتجارت - بانك تجارت و ثنوسا –نوسازي ‌و ساختمان ‌تهران روند صعودی دارند و باقی نمادها با روند نزولی به نمایش درآمده بودند و به این ترتیب، در پایان داد و ستدها در 452 هزار و 437 نوبت معاملاتی، 5 میلیارد و 413 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 17 هزار و 18 میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به 983 هزار و 825 میلیارد تومان رسید./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مراسم عمامه گذاری هفته دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان محمد شریعتمداری مساجد غدیر فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه