Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خوش اقبال روز دوشنبه در جلسه شورای اداری سروآباد اظهار داشت: سرمایه نظام و انقلاب همین مردم هستند که در سخت ترین شرایط اقتصادی به نظام وفادار بوده و در برابر توطئه های دشمنان پشت نظام و انقلاب را خالی نکردند.

وی افزود: امروز دشمنان با تحریم های ظالمانه و سخت مردم ما را هدف قرار دادهاند چون می دانند که ملت پشتیبان نظام است و اگر آنها از نظام و انقلاب خودشان حمایت نکنند آن وقت دشمن می تواند به کشور ما ضربه وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش اقبال یادآور شد: مسئولان باید تمام همت و تلاش خود را به کار ببندند تا این همدلی بین مسئولان و ملت حفظ شود چون مهمترین هدف دشمنان کمرنگ کردن همدلی و تعامل بین آنهاست لذا باید تلاش کنیم با مشارکت و همکاری تحریم های سخت اقتصادی دشمنان را پشت بگذرانیم.

خبر ادامه دارد.....

7354/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری سروآباد کمک های مردمی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: باید نگاه تحولگرا داشته باشیم و از وضع موجود به وضع مطلوب حرکت کنیم. ما برای انجام خدمت باید به نیازهایی که امروز کشور دارد و به ظرفیت‌هایی که برای رفع نیازها وجود دارد، نگاه کنیم.

وی با طرح این سوال که آیا به میزان آنچه باید تلاش شده باید این تلاش مضاف شود؟ گفت: باید به آنچه در مقابل ما قرار گرفته و نمی‌خواهد کشور رشد کند، نگاه کنیم. آنها نمی‌خواهند کشور رشد کند و به قله برسد. با نگاه به این موارد باید بازنگاهی در خود و تلاش خود داشته باشیم؛ بنابراین این همان نگاه تحولی است، نگاه به وضع موجود و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تکریم مردم و کرامت انسانی در معطلی کار نیست، تکریم مردم در انداختن کار امروز به فردا نیست، تسهیل و تسریع و تکریم امر مردم باید در سازمان های اداری صورت گیرد ، مردم باید از سازمان های اداری رضایت داشته باشند. باید برای حفط و ارتقای سلامت اداری تلاش کنیم. با هرگونه رابطه ناسالم بجنگید و اجازه ندهید کوچکترین فساد در مجموعه اداری رخنه کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • سفر ۳ میلیون گردشگر به استان بوشهر
  • رئیسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است
  • تسهیل، تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است