Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:20:19 GMT

اجرای کوکوی گردن دراز در تالار هنر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۷۵۵

اجرای کوکوی گردن دراز در تالار هنر آغاز شد

نمایش «کوکوی گردن دراز» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی از روز یک شنبه ۳ شهریورماه ۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا «کوکوی گردن دراز» داستان پسری بنام پیام است که دچار اختلال طیف اوتیسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌اش از حضور او در جمع اکراه دارند؛ زیرا احساس می‌کنند با بقیه بچه‌ها متفاوت است. روزی به‌صورت اتفاقی پیام به همراه مادر و خواهرش وارد تمرین گروه نمایش می‌شوند. مربی نمایش متوجه استعداد پیام شده و از مادر خواهش می‌کند که اجازه بدهد تا پیام نیز در گروه عضو شود. اما این کار مربی نیز با مخالفت بازیگران تئاتر روبرو شده و تعدادی از بچه‌ها تصمیم می‌گیرند کاری کنند تا پیام در تمرینات شرکت نکند. در ادامه قصه متوجه می‌شویم که پیام می‌تواند به بقیه کمک کند تا داستان نمایش به سرانجام برسد.»

ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محسن صفری، سمیه سلمانی، رسول استواری، حسین ابراهیم‌زاده، صوفیا عرفانی، پوریا تجلی طهرانی، مهلا لونی، مبین حدادی، مایا رحمانیان، شارمین شاهمرادی، آوا سادات طباطبایی، فاطمه نوشاد، محمدرضا مقیمی اسفندآبادی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش «کوکوی گردن دراز»عبارتند از: آهنگساز: رامین عبدالهی، شاعر: محسن صفری، طراح حرکت و فرم: مهبد فیضی، طراح صحنه: امید انصاری، طراح لباس: مریم رادپور، طراح ماسک: هدی رودبار، طراح پوستر و بروشور: منصوره کریمی طراح نور: کیوان ضیاپور و مدیر روابط عمومی: ریحانه مطهری.

نمایش «کوکوی گردن دراز» در شهریورماه 98 هر روز به‌جز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت 18:30 برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

                                         

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تالار هنر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تالار هنر تئاتر تالار هنر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه‌کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره‌ افسری است که متوجه نقشه فرمانده‌اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مایکل افسر ارشد نیروهای هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد سعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند اما ... .

این نمایش تولید گروه «اغما» است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی‌پور به عنوان مدیر هنری این نمایش را همراهی می‌کنند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان: سوفیا جمالی، مشاور پروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی، مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک: سینا افشار، ساخت تیزر: علی بنایی.

به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6081099 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی