Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@11:53:30 GMT

دعوت ظریف به فرانسه توهین به ترامپ بود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۸۵۹

نیکی هیلی در واکنش به اقدام فرانسه در دعوت از «محمد جواد ظریف»گفت: این برای رئیس جمهور دونالد ترامپ و سایر رهبران جی ۷ توهین آمیز است. ایران از تروریسم در هرجایی حمایت کرده و همچنان شعار مرگ بر آمریکا می دهد. اقدام ماکرون در این کار (دعوت از ظریف) بسیار ریاکارانه بود. ناطقان: «نیکی هیلی» در این پیام که در توئیتر منتشر شده آورده است: این برای رئیس جمهور دونالد ترامپ و سایر رهبران جی ۷ توهین آمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران از تروریسم در هرجایی حمایت کرده و همچنان شعار مرگ بر آمریکا می دهد. اقدام ماکرون در این کار (دعوت از ظریف) بسیار ریاکارانه بود.

عصر روز گذشته محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، به دعوت همتای فرانسوی خود در محل برگزاری نشست جی ۷ حاضر شد و بدنبال آن کاخ الیزه طی بیانیه ای مذاکرات رئیس‌جمهور و وزیر خارجه این کشور با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران را «مثبت» برشمرد.

در بیانیه دفتر ریاست‌ جمهوری فرانسه آمده است که پاریس به رایزنی با تهران ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که وزیر خارجه کشورمان طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس گروه هفت با امانوئل مکرون دیدار کردم پس از رایزنی هایی که با وزیر خارجه فرانسه داشتم.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: دیپلماسی فعالانه ایران برای دستیابی به همکاری های سازنده ادامه دارد.

وی در ادامه آورده است: در حاشیه اجلاس گروه هفت با امانوئل مکرون دیدار کردم پس از رایزنی هایی که با وزیر خارجه فرانسه داشتم. سپس نشستی مشترک با نماینده های بریتانیا و آلمان داشتم. راه پیش رو سخت است، اما ارزش تلاش کردن دارد. منبع: مهر برچسب ها: نیکی هیلی ، ظریف ، فرانسه ، توهین ، ظریف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نیکی هیلی ظریف فرانسه توهین ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)

محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه:شرایط ژئوپلیتیکی نباید زندان و جبری برای کشورها ایجاد کند. 

تا زمانی که درها از سوی ایران روی غرب بسته باشد،  حتماً روسیه و چین احساس می‌کنند تنها کنشگر در این حوزه هستند و منافعشان را بر ما تحمیل می‌کنند، بدون اینکه منافع ما را در نظر بگیرند. 

آقای ترامپ از من برای مذاکره چندین بار دعوت کرد و ما اجازه برای مذاکره نداشتیم.  

یک پیشنهاد با توافق حاکمیتی ایران به آقای پوتین برای انتقال به آقای ترامپ داده شد. 

برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد و امروز شرایط بازگشت به برجام بسیار دشوارتر از دوران آغاز ریاست جمهوری آقای بایدن است. 

ما در جنگ غزه خیلی بهتر از جنگ اوکراین عمل کردیم.

 

منبع:اقتصاد آنلاین

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهیگیری ظریف و همسرش (فیلم) روایت جواد ظریف از نقشه اسرائیل برای جنگ بزرگ بین ایران و آمریکا (فیلم) ببینید | ظریف: اینکه دانشجو بتواند حرفش را بزند نشانه قدرت ما است، نه ضعف

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!
  • روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه