Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:56:28 GMT

اصناف و بازاریان مازندران تا آخر کنار سیل زدگان هستند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۹۵۴

اصناف و بازاریان مازندران تا آخر کنار سیل زدگان هستند

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل بسیج اصناف و فلسفه آن اظهار داشت: هدف بسیج قشر اصناف نهادینه کردن ارزش های دینی برای تداوم مسیر و پیشبرد اهداف انقلابی است.

وی با اشاره به همایش اصناف و بازاریان و بسیجیان اصناف، تقدیر از نخبگان و برگزیدگان را از جمله برنامه ها برشمرد.

وی درباره اقدامات بسیج اصناف در قالب طرح جهادی، برپایی اردوها را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: بسیج اصناف در بحران ها و حوادث غیرمترقبه و حل مشکلات محرومان فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی گفت: در جریان وقوع سیل، گروه های جهادی زیادی مانند تعمیرکاران لوازم خانگی، برقی، کارواش داران و غیره به کمک مردم سیل زده آمدند و حضور چشمگیری در امدادرسانی داشته اند.

مسئول بسیج قشر اصناف سپاه کربلا ادامه داد: از روز اول وقوع سیل سال جاری در استان بسیاری از فرماندهان و گروههای جهادی حضوری ملموس و چشمگیر در مناطق سیل زده داشتند و تا پایان کار در کنار سیل زدگان هستیم.

وی افزود: در مرحله اول حدود 13 میلیارد ریال از سوی بسیج اصناف به سیل زدگان کمک شده است و اکنون نیز در حال جمع اوری کمک برای تجهیز واحدهای سیل زده هستیم.

وی گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای اصناف، حضور در نمازجمعه، برپایی مراسم گلریزان برای جهاد همبستگی ملی، گرامیداشت روز عید غدیر از جمله برنامه های روز اصناف در استان به شمار می رود و از همه بازاریان و اصناف در جهاد اقتصادی تقدیر کرد و گفت: بازاریان همچنان با خوشنامی و نیکنامی فعالیت خود را ادامه می دهند.

ابراهیمی گفت: نباید عملکرد خوب بازار توسط برخی افراد بازاری نما بد جلوه داده شود و باید با این رفتارها مقابله کرد.

کد خبر 4702190

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل بسیج اصناف سپاه کربلای مازندران هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بازاریان اصفهان در ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳

دریافت 9 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - علی یگانه نسب: بازاریان اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه و چند ساعت پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل همچون روزهای گذشته به صورت عادی فعال است.

کد خبر 6077673

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | تجمع بزرگ اصناف و بازاریان تهران در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • (تصاویر) تجمع اصناف و بازاریان تهران در حمایت از حجاب
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • فعالیت بازاریان اصفهان در ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور