Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@09:00:57 GMT

مرگ دارد سراغ تک‌تک‌مان می‌آید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۹۸۶

مرگ دارد سراغ تک‌تک‌مان می‌آید

«من می‌دانستم که مرگ به سراغ خانه سبز هم خواهد آمد، نه یک بار بلکه به تعداد افراد خانواده». این عبارات با صدای خسرو شکیبایی که بخشی از سکانس به یاد ماندنی «خانه سبز» است را در ذهنم مرور می‌کنم. در قسمت «مرگ سبز» خسرو بعد از صحبت با همه آدم‌های خانه به پشت بام و غار تنهایی فرید می‌رود و در حالی که دوربین به او نزدیک می‌شود این مونولوگ را می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن بیرنگ کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس

حالا که به این مونولوگ فکر می‌کنم می‌بینم مرگ به سراغ‌‌مان آمده است. امروز داریوش اسدزاده،  قبل‌تر مسعود رسام و پیش‌تر خسرو شکیبایی و خانم نادره (حمیده خیرآبادی). تا امروز 4 نفر از اعضای «خانه سبز» کم شده‌اند و این برای من به عنوان سازنده سریال، خیلی تأسف‌بار است. من را به فکر می‌اندازد که انگار مرگ دارد سراغ  تک‌تک‌مان می‌آید. همه‌مان قاعدتاً باید یک روزی برویم. اما امیدوارم مرگ به این زودی‌ها سراغ‌ دیگر اعضای این خانواده نیاید؛ خانواده‌ای که بیش از یک سال در کنار هم بودند و این یک سال عمر کمی نیست. همه‌مان آنچه از داریوش اسدزاده در این یک سال در کنار هم بودن به یاد داریم فقط خاطرات خوش است. پیرمردی خوش‌خلق و هنرمند توانایی که نقشش را عالی بازی کرد و تصویری شیرین از «آقاجون» در قاب خانواده صباحی به یادگار گذاشت. او همیشه سر کار مرتب و منظم حاضر می‌شد. مثل اکثر هنرپیشه‌های قدیمی اعتقادش به مسئولیت پذیری به حد اعلا زیاد بود. مسأله فقط مسئولیت و کار نبود، رفاقت بود و دوستی. داریوش اسدزاده از آن دست آدم‌هایی بود که به آدم انگیزه می‌دهند تا کار را به بهترین شکل پیش ببری. جالب این که همین شب قبل در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان، در جمع خودمانی‌مان با سهیل نوروزی، امیر قهرایی، آقای بابائیان، غلامرضا موسوی و ایرج طهماسب از او یاد کردیم و صحبت از ایشان بود. از مهربانی‌شان و عمر طولانی و پرثمرشان. خدا نکند چشم‌اش کرده باشیم. اگرچه عمر پربرکتی داشت، اما حیف شد. به خدا حیف شد. امیدوارم روحشان قرین شادی و آرامش باشد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!

به گزارش همشهری آنلاین، عکس جالب و پربازدید از نامه یک پدر روی کلید کولر قبل از شروع فصل گرما برای جلو گیری از روشن بودن بیش از اندازه کولر را ببینید. این نامه را یکی از کاربران توییتر از نامه پدر خود در خانه منتشر کرده است.

کد خبر 846900 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها گرما تابستان روز پدر خبر مهم

دیگر خبرها

  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • ببینید | خانه‌ای روی آب
  • نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • ببینید | ۸۰ تن زباله در خانه
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم