Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید نتیجه بازی شاگردان کالدرون مقابل تراکتور قابل پیش‌بینی نیست اما شانس برد پرسپولیس بیش‌تر است.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بازی هفته اول  پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: برد در اولین بازی فصل برای روحیه بازیکنان بسیار خوب است و به همین دلیل بازی خوبی برای پرسپولیس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان هم‌چنین درمود اشکالاتی که باید پرسپولیس برای بازی بعدی رفع کند خاطرنشان کرد: این تیم در سمت چپ از قوت بیش‌تری برخوردار است و باید در بازی‌های بعدی سمت راست خود را تقویت کند. خط هافبک پرسپولیس در بازی اخیر نتوانست خط حمله را خوب تغذیه کند و باید در بازی بعدی این مساله برطرف شود.

او درمورد بازیکنانی که به تازگی به پرسپولیس ملحق شده‌اند گفت: بازیکنان خوبی به جمع شاگردان کالدرون پیوسته‌اند اما زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند. این بازیکنان جدید حداکثر باید تا دوهفته‌ آینده بتوانند هماهنگی‌های لازم را به دست آورند.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور دوباره بازیکنانی هم‌چون وحید امیری و فرشاد احمدزاده در تیم گفت: بالاخره این بازیکنان یک سال از تیم دور بودند و آن‌ها هم به مقداری زمان احتیاج دارند تا دوباره بتوانند خودشان را با تیم وفق دهند و هماهنگی‌های لازم را با تیم به دست آورند.

وی درباره‌ی مراسم برترین‌های لیگ برتر و انتخاب نشدن احمد نوراللهی به عنوان بهترین هافبک اظهار کرد: به نظر من نوراللهی می‌توانست این عنوان را به دست آورد، چون بازیکن تاثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای برای پرسپولیس بود و گل‌های حساسی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به ثمر رساند.

درخشان درباره بازی هفته دوم پرسپولیس با تراکتور نیز گفت: نتیجه این بازی قابل پیش‌بینی نیست. هردو تیم، تیم‌های خوبی هستند و بازیکنان گران قیمتی را به باشگاه خود اضافه کردند. همه چیز برای هردو تیم برابر است و چیزی که می‌تواند باعث ایجاد موفقیت شود کادر فنی است و این مربیان هستند که تصمیم می‌گیرند چگونه از بازیکنان خود استفاده کنند تا به پیروزی برسند. من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای پیروزی در این بازی بیش‌تر باشد.

او درباره نقش هواداران در بازی روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز خاطرنشان کرد: تماشاگران می‌توانند نقش قابل توجه‌ای در این بازی داشته باشند اما نقش کادر فنی بسیار مهم‌تر و کلیدی‌تر است. امیدوارم که بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم و هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس ليگ برتر فوتبال ایران حميد درخشان لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس