Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزای بسیج استان تهران:رییس ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور استان تهران گفت: همسر شهید اندرزگو در میان زنان انقلاب اسلامی یا کم نظیر است یا بی نظیر بوده است.
از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم یادواره شهید اندرزگو و 25 شهید روستای ایجدانک در مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای ایجدانک ، بیان کرد: برای اولین سال در روستای باسابقه و باقدمت ایجدانک، یادواره شهید اندرزگو و 25 شهید این روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: افتخار شهرستان ورامین است که همسر شهید اندرزگو برخاسته از دیار 15 خرداد است و خانم سیلسپور به عنوان یک زن مقاوم، الگوی بانوان این سرزمین است.
رییس ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور استان تهران ادامه داد: همسر شهید اندرزگو در میان زنان انقلاب اسلامی یا کم نظیر است یا بی نظیر بوده است.
محمودی ادامه داد: در دوران مبارزه، این همسر فداکار در کنار شهید اندرزگو حضور داشت و در سخت ترین شرایط فرزندان خود را تربیت کردند که هر کدام در حال خدمت در کشور هستند.
محمودی گفت: مردم ورامین به خود افتخار می کند که همسر شهید اندرزگو اهل دیار 15 خرداد است.
وی ادامه داد: امروز ما سر سفره شهید اندرزگو و 25 شهید روستای ایجدانک نشسته ایم و باید قدردان وجود شهدا باشیم و راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.
محمودی با اشاره به قدمت روستای ایجدانک تاکید کرد: روستای ایجدانک در محافل دینی و ارزشی پیشگام بوده اند و مسجد 150 ساله این روستا جز مساجد قدیمی شهرستان محسوب می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، متن اطلاعیه به شرح زیر است: 

روزه‌داران ارجمند!

با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در خصوص تدابیر اجرایی اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، تلاش خواهیم کرد افتخار میزبانی و خدمت را با تسهیل حضور و تکریم وجود شریفتان، در حد وسع و توانمان پاس داریم، که البته این مهم، با همراهی و همکاری شرکت‌کنندگان در این رویداد بزرگ مقدور و میسور خواهد بود. از رو استدعا داریم به نکات زیر توجه فرمایید:

1)    نماز عید فطر امسال، با شعار محوری : "عید بندگی و همبستگی" ، در فضایی مشحون از عطر شهادت رزمندگان جبهه مقاومت و با دعای جمعی برای نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی و نجات مردم مظلوم غزه برگزار خواهد شد.

2)    علاوه بر استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی رسانه ملی و رسانه‌های گروهی، اخبار، نقشه محل برگزاری و مسیر تردد، چگونگی اتصال صفوف خواهران و برادران، نقاط استقرار سرویس‌های خدماتی، تیم‌های راهنمایی و امدادی، مکان پارک خودروهای شخصی و جمعی، محدودیت‌های ترافیکی و برنامه‌های متنوع و جذاب جانبی، در قالب موشن‌گرافی، عکس و متن، در فضای مجازی به نشانی زیر تقدیم شده است:

•    eitaa.com/namazjomeh_tehran
•    rubika.ir/shabake_emamat
•    namazjomeh.ir/fetr

3) درب‌های مصلی پس از نماز صبح باز می‌شود و برنامه‌های جایگاه، از ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد.

4) نماز در ساعت 8 صبح اقامه خواهد شد و در عین حال، تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که پس از ساعت 7:30 دقیقه، امکان ورود به محدوده مصلی و اتصال به صفوف نماز، به دلیل تراکم جمعیت و ترافیک، با دشواری زیادی همراه بوده و حتی غیر ممکن می‌باشد. از این رو، پیشنهاد می‌شود عزیزان، با تنظیم زمان حرکت از مبداء و حضور در ساعات ابتدایی صبح، موجبات آرامش خود و خانواده‌ مکرم را فراهم نمایند.

5)محدودیت‌های ترافیکی اعلامی توسط پلیس راهور، نحوه فعالیت خطوط اتوبوس‌رانی، سرویس‌های حمل و نقل و قطار شهری که تماماً رایگان خواهند بود و دو نقشه تقدیمی داخل مصلی و پیرامون مصلی را که در دسترس قرار گرفته است، برای انتخاب بهترین مسیر و چگونگی تردد و استقرار، شب قبل از عید با دقت مطالعه نمایید.

6)خطوط قطار شهری، از ساعت پنج صبح به نمازگزاران ارجمند خدمت‌رسانی خواهند کرد و تمامی ایستگاه‌های اطراف مصلی برای تردد باز خواهند بود.

7)  13 درب در چهار ضلع مصلی، به این شرح امکان تردد خواهند داشت: درب 21 در ضلع غربی و بزرگراه شهید مدرس، درب‌های 3 و 4 در ضلع جنوبی و خیابان شهید بهشتی، درب‌های 6، 7، 8، 12، 13، 14 و 15 در ضلع شرقی و خیابان شهید قنبرزاده، درب‌های 18، 19 و 20، در ضلع شمالی و بزرگراه شهید سلیمانی 

8)بر اساس تجربه و مشاهدات سال‌های قبل، درب‌های شمالی مصلی(بزرگراه شهید سلیمانی)، بهترین انتخاب برای تردد نمازگزاران ارجمند خواهند بود.

9) توصیه می‌شود نمازگزاران حتماً از مهر و سجاده(زیرانداز) شخصی استفاده نموده و از به‌همراه داشتن ساک، سبد، وسایل حجیم و غیر ضروری خودداری نمایند.

10) خواهشمندیم ضمن همکاری با خادمان، راهنمایان و مسئولان انتظامات، به‌منظور حفظ نظم مراسم و رعایت حال متأخرین، نشستن در صفوف جلوتر در اولویت قرار گیرد.

11) استدعا داریم به دلیل محدودیت ظرفیت برای خروج هم‌زمان جمعیت، از عجله و شتاب پرهیز شود و رعایت حال سال‌خورده‌ها و کودکان، به‌ویژه در ورودی و خروجی ایستگاه‌های قطار شهری مورد توجه باشد. 

12)  ضمن استدعا از خانواده‌های مکرم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی که می‌تواند نقش مهمی در روان‌سازی تردد در مسیرهای منتهی به مصلی داشته باشد، پارکینگ خودروهای شخصی، در ضلع شمالی مصلی و در پایانه بیهقی، بنیاد مستضعفان، گلگشت و حکمت صدرا آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

13)    خودروهای " ون " سازمان تاکسی‌رانی، وظیفه انتقال نمازگزاران از پارکینگ‌ها و ایستگاه‌های مترو به درب‌های ورودی مصلی را بر عهده خواهند داشت.

14)    موکب‌های پذیرایی و ایستگاه‌های فرهنگی، شامل: سرگرمی و بازی کودکان، سرود و تواشیح، با مشارکت مساجد، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های مردمی و مواکب اربعینی، در سه ضلع شمالی، شرقی و جنوبی مصلی به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت. 

15)    از فرزندان و نورچشمان روزه اولی(به‌ویژه دختران) دعوت می‌شود در مراسم جشن و هم‌خوانی چندهزار نفره، در فضای اختصاصی تدارک دیده شده، واقع در بخش غربی صحن اصلی، از ساعت 7 تا 8 صبح، با راهنمایی والدین مکرم شرکت نمایند.  

16)    از عموم نمازگزاران معزز، به‌ویژه اصحاب رسانه، اهل قلم و هنرمندان دعوت می‌شود زیبایی‌های این رویداد باشکوه را مستندسازی و ثبت نموده و محتوای تولیدی را در فضای مجازی، با هشتگ‌های: #عیدفطر و #عیدبندگی ، به اشتراک بگذارند.

17)    به‌منظور ثبت نظر و سنجش میزان رضایت شما بزرگواران از چگونگی میزبانی و تکریم، برای دومین سال متوالی، یک سامانه الکترونیکی برای نظرسنجی طراحی شده که نشانی آن بلافاصله پس از اقامه نماز، برای حاضران در محدوده مصلی، پیامک خواهد شد.

در پایان، برای توفیق انجام وظیفه در شأن شما نمازگزاران ارجمند، به دعای خیرتان نیازمندیم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان ‌به‌ مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی
  • برنامه‌های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان آغاز شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علی زاهدی در شهرکرد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در بیرجند
  • اصفهان در بدرقه سردار زاهدی حماسه‌ای بی‌نظیر آفرید/ تجلی تفکر امام(ره) هر روز بیشتر می‌شود 
  • آیین سالگرد شهید صیاد شیرازی
  • گرامیداشت یاد سردار شهید زاهدی در صحن شورا / تصویب لایحه انتشار کتاب «زنده باد زنده‌رود»
  • جزئیات مراسم نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب
  • اعتراف هولناک به قتل همسر در پشت بام