Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که مدتی پیش در خصوص دوشغله‌های شهرداری تهران هشدار داده بودید، این تذکر به کجا ختم شد؟ گفت: پاسخی کتبی به این تذکر داده نشد و معاون وقت توسعه منابع انسانی (دکتر شیخ) مواردی را به صورت شفاهی مطرح کردند البته در ابتدا اصل موضوع را انکار کردند و وقتی چند مثال نقض مطرح شد، اعلام شد این افراد سرپرست هستند و به زودی موارد اعلام شده، اصلاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مدت کوتاهی چند نفر از کسانی که مد نظر ما بودند و نسبت به آن شناخت داشتیم که دوشغله هستند، تعیین تکلیف شدند از جمله مدیرعامل برج میلاد که همزمان مدیرکل انتصابات بود و ظرف کمتر از ۱۰ روز بنده، سمت مدیرکل انتصابات را تحویل داده و در حال حاضر سرپرست دیگری، این مسئولیت را بر عهده دارد یا معاون عمرانی شهردار که مدیرکل همان معاونت نیز بود، در خصوص ایشان نیز تعیین تکلیف شد.

نظری در ادامه با بیان اینکه شهرداری برای تعیین تکلیف برخی از سمت‌ها از جمله افرادی که به جز سمت خود، در هیئت مدیره سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز حضور دارند، مهلت خواسته است، گفت: از لیست اولیه ما، بیشتر مدیران تعیین تکلیف شده‌اند و شاید دو، سه نفری باقی مانده باشند اما یک مورد خلاف قانون نیز قابل پذیرش نیست و باید اصلاح شود. در این خصوص شهرداری از ما زمان خواسته است.

وی در خصوص اینکه به تازگی لیست جدیدی از دوشغله‌های شهرداری منتشر شده است، تصریح کرد: لیست جدید ندیده‌ام بنابراین نمی‌توانم در خصوص آن اظهارنظر کنم اما ما پیگیر اصلاح این رویه هستیم و در صورت اطلاع، این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که برخی برای فرار از عنوان دوشغله، قراردادهای خود را تغییر وضعیت داده و ساعتی کرده‌اند گفت: باید دید میزان حضور آنها در شهرداری در تعریف شغل می‌آید یا خیر. نیروهای رسمی شهرداری از قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قراردادها از جمله خدمات اداری شهر، هادیان شهر، حامیان شهر و ... مشمول قانون کار هستند و تعریفی که قانون کار از شغل می‌دهد.

* به موضوع دوتابعیتی‌های شهرداری ورود می‌کنیم

نظری در ادامه در پاسخ به این پرسش که برخی از مدیران شهرداری، خانواده‌هایشان در خارج از کشور زندگی می‌کنند و بیم دوتابعیتی بودن آنها وجود دارد، آیا شورا به عنوان نهاد نظارتی تاکنون به موضوع مدیران دوتابعیتی ورود پیدا کرده است؟ گفت: در خصوص زندگی‌ خانواده‌ها در سایر کشورها، نمی‌توان قضاوتی داشت و نقدی وارد کرد. بسیاری از مسئولان ما، فرزندانشان در خارج از کشور مشغول تحصیل هستند و عملاً نمی‌توانیم به این دلیل، این مدیران را تغییر دهیم یا آنها را از حق مدیریت محروم کنیم اما شورا به عنوان نهاد نظارتی به موضوع دوتابعیتی ورود خواهد کرد و حتماً این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا اگر مدیری تابعیت مضاعفی دارد، شناسایی شود.

کد خبر 4702183 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت نظری دو تابعیتی ها مدیران دو شغله شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی شورای شهر تهران نیروی انتظامی پیروز حناچی قوه قضاییه سازمان حج و زیارت پلیس راهور حج تمتع 98 وضعیت معابر سید جواد حسینی بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نخستین نشست هم اندیشی مدیران شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳ با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین شهرداری، مدیران مناطق پنجگانه، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ستادی شهرداری برگزار شد که ضمن بررسی عملکرد سال گذشته شهرداری، بر تسریع در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های سال جاری تأکید شد.   شهردار یزد در این نشست ضمن بررسی مطالب ارائه شده، از مدیران شهرداری خواست تا با برنامه ریزی دقیق در زمینه اجرای برنامه‌ها و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه و عملکرد مطلوبتر از قبل، موجبات رضایتمندی شهروندان و در نتیجه رضای خدا را فراهم سازند.   وی با بیان این که هدف اصلی خدمت ما جلب رضایت شهروندان است، تصریح کرد: بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان دارالعباده، هیچ فعالیت و خدمتی مؤثر و مفید واقع نخواهد شد، لذا همکاران ما در شهرداری، توجه به این اصل مهم را باید الگو و سرمشق فعالیت‌های خود قرار دهند.   عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست اظهار کرد: بحمدالله سال گذشته مجموعه شهرداری توانست موفقیت‌های چشمگیری کسب کند و ما رجاء واثق داریم تا در سال جدید که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان، ارائه دهیم.   وی تأکید کرد: تمامی معاونت ها، مدیران مناطق پنجگانه، رؤسای سازمان‌های تابعه و مدیران واحد‌های مربوطه با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه شهرداری اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند.   رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان را از مهمترین وظایف برشمرد و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.

دیگر خبرها

  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • ماجرای ورود جواد خیابانی به عرصه گزارشگری + فیلم
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • درخواست عضو شورای شهر برای تعیین تکلیف دروازه کازرون و دائره‌المعارف چند زبانه شیراز
  • یک بام و دو هوای مدیران فارس در مقابل آسمان شیراز
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر
  • یک بام و دو هوای مدیران فارس در قبال آسمان شیراز