Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت در ارتباط ویدئو کنفرانسی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی روستایی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان غربی، کرمان و لرستان افتتاح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیربنایی روستاهای کشور و در ارتباط ویدئو کنفرانسی، دستور افتتاح طرح‌های برق‌رسانی به 46 روستا، آب‌رسانی به 35 روستا، 7 مرکز بهداشت و درمان، 101 کیلومتر راه روستایی و دسترسی 419 روستا به شبکه ملی اطلاعات را در استان سیستان و بلوچستان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور همچنین در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان فارس طرح برق‌رسانی به 13 روستا، آب‌رسانی به 24 روستا، گاز رسانی به 174 روستا و 4 مرکز بهداشت و درمان روستایی و دسترسی 325 روستا به شبکه ملی اطلاعات و همچنین 609 روستا به پوشش تلفن همراه را افتتاح کرد.

خبر تکمیل می شود...

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد

 

 

 

 

 همایش دهیاران، پیرامون مشارکت روستائیان در تولید با حضور فرماندار و بخشدار بخش مرکزی زرند در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد. 

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بیان اینکه دهیاران نماینده عالی دولت در روستا‌ها هستند، گفت: اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در روستا‌ها باید به سمع و نظر مردم رسانده شود و مردم باید تفاوت کار و تلاش جهادی و فعالیت‌های روزمره را بدانند و دهیاران باید پاسخگوی کلیه مطالبات مردم باشند.

 وی همچنین از برگزاری نشست‌های بررسی مسائل و مشکلات روستا‌ها به صورت ماهانه با حضور مدیران مرتبط استانی خبر داد و از دهیاران خواست در امورات فنی پروژه‌های روستایی سازوکار لازم را برای تسریع در پروژه‌های عمرانی به انجام رسانند.

طاهری، بخشدار بخش مرکزی زرند نیز با تشریح برنامه‌های پیش رو و دستور فرماندار مبنی بر استفاده عملیاتی از نامگذاری و شعار سال در حوزه جهش تولید و مشارکت مردم از دهیاران خواست ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های روستایی در حوزه تولیدات روستایی را در دستور کار خود قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • روستای فهرج یزد به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • روستای اصفهک طبس روستایی با قدمت 400 سال در دل کویر