Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و در مورد مسائل مختلف فوتبال به صحبت پرداخت.   مهدی تاج گفت: به رسانه‌ها ابلاغ کرده ایم باید فقط درباره همان مسابقه از سرمربیان فوتبال سوال کنند و اجازه این را ندارند که سوال‌های بی ربط بپرسند و اگر این کار را انجام دادند مدیر رسانه‌ای ابتدا تذکر می‌دهد و خبرنگار از هر رسانه‌ای که باشد کارتش را ضبط می‌کنیم و قانون به ما این اجازه را داده است که تا چهار سال از فعالیت فوتبالی محرومش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به همین منظور امروز جلسه‌ای را در هتل المپیک داشتیم که با حضور ۱۷۰ خبرنگار از رسانه‌های مختلف تشکیل شد و در این جلسه نماینده‌ ای اف سی نیز حضور داشت و همه ضوابط را آموزش داد.

تاج در پایان صحبت هایش گفت: ما می‌توانیم خبرنگار را طبق قانون ۴ سال از فعالیت فوتبالی محروم کنیم و اگر سوال بی ربطی را پرسید که ارتباطی به فوتبال ندارد و باعث ایجاد حاشیه می‌شود با این موضوع برخورد خواهیم کرد که این مباحث باعث می‌شود خشونت به حداقل خود برسد.   تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: رویداد24 ، مهدی تاج ، نماینده ای اف سی ، AFC ، هتل المپیک ، خبرنگاران ورزشی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی تاج نماینده ای اف سی هتل المپیک خبرنگاران ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای پرونده انضباطی دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را صادر کرد که به شرح زیر است. 

"در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران و اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان، به موجب شکایت مطروحه، این بازیکن یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور محروم و مبلغ ۴۰۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس تهران نیز به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.  

رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد