Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا ادعاهایی علیه فعالیت کشتی حامل سوخت ایران مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی توییتری با طرح ادعاهایی علیه ایران نوشت که برای کارزار جلوگیری از ایران در زمینه آن‌چه حمایت مالی تروریسم، بی‌ثبات کردن جهان و نقض تحریم‌های جهانی می‌خواند، همکاری همه لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به آدریان دریا[گریس 1] کشتی حامل سوخت ایران نوشت: سوخت قاچاقی که توسط آدریان دریا در حال حرکت به سمت ترکیه است، نباید در یک بندر یا دریا تخلیه شود.

اظهارات بولتون در پی این مطرح می‌شود که کشتی آدریان دریا در اوایل ماه ژوئیه توسط نیروی دریایی انگلیس در منطقه جبل‌الطارق و با ادعای نقض تحریم‌های اتحادیه اروپا با حمل سوخت غیرقانونی به سوریه، توقیف شد.

سپس دولت جبل‌الطارق اعلام کرد که دلیلی برای در توقیف نگه داشتن این کشتی ندارد و آن را علیرغم درخواست آمریکا برای تمدید توقیف این کشتی، آزاد کرد.

اخیرا برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که این کشتی به سمت ترکیه تغییر مسیر داده و راهی بندری به نام مرسین است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جان بولتون نفتکش ایرانی ادریان دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها ، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها کردند و در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید