Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:06:57 GMT

پوچتینو احتمال جدایی اریکسن از تاتنهام را رد نکرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۴۶۰۵

پوچتینو احتمال جدایی اریکسن از تاتنهام را رد نکرد

سرمربی سفیدپوشان لندن می‌گوید از ماندن هافبک دانمارکی تیمش در وایت‌هارت‌لین تا پایان فصل جاری اطمینان ندارد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در فاصله یک هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا، هنوز شایعاتی درباره برخی جابجایی‌های احتمالی شنیده می‌شود که یکی از آنها در مورد کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام است، کسی که تا پایان فصل جاری با سفیدپوشان لندن قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد اریکسن را می‌خواست اما گفته می‌شود که خودش خواهان رفتن به رئال مادرید است. با بسته شدن پنجره لیگ برتر، امکان رفتن او به منچستریونایتد دیگر فراهم نیست اما هنوز شانس انتقالش به مادرید وجود دارد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام برای بازی خانگی روز گذشته (یکشنبه) تاتنهام در لیگ برتر مقابل نیوکاسل که با باخت یک بر صفر مردان او خاتمه یافت نام اریکسن را در ترکیب قرار نداد و همین مسئله سبب شد که به شایعه جدایی این بازیکن دانمارکی دامن زده شود. این اما تنها حرکت پوچتینو نبود که باعث قوت گرفتن احتمال انتقال اریکسن شد.

تاتنهام در خانه اولین شکست فصلش را پذیرفت

سرمربی آرژانتینی تاتنهام درباره احتمال انتقال اریکسن گفت: من نمی‌دانم که آیا این آخرین بازی اریکسن برای ما بوده است یا نه. چرا این را از من می‌پرسید؟ آیا خبری است و شما از چیزی مطلع هستید؟ وضعیت واقعاً پیچیده است.

پوچتینو در پاسخ به این سؤال که چرا اریکسن را در ترکیب قرار نداده است هم اظهار داشت: من فقط می‌توانم 11 بازیکن انتخاب کنم. سؤال‌تان را درک می‌کنم اما اگر ما بازی را 3 بر صفر یا 4 بر صفر برده بودیم، این سؤالات را از من نمی‌پرسیدید.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تاتنهام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تابستان سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و با پیوستن به باشگاه اینتر میامی بازی در لیگ فوتبال آمریکا را تجربه کند.

این ستاره آرژانتینی در طول این مدت مصدومیت‌های متفاوتی را تجربه کرد اما تا به حال در فصل ۲۰۲۴ موفق شده پنج گل برای تیمش به ثمر برساند که آخرین آنها در جریان دیدار برابر کانزاس سیتی بود که با پیروزی این تیم به پایان رسید و ۷۲ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاند.

توئلمن در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" ۷۲ هزار نفر به ورزشگاه آمدند تا یک بازی معمولی در لیگ فوتبال آمریکا را ببینند که این چهارمین بازی با بیشترین تعداد تماشاگر در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها بود.

از زمانی که مسی در این لیگ حضور پیدا کرده است تمامی بلیط‌ها در عرض کمتر از یک هفته به صورت کامل به فروش می‌رسند. این قدرتی است که او دارد و هر بار می‌تواند چیزی که مردم برای تماشای آن به ورزشگاه می‌آیند مانند گل، پاس گل و پیروزی را به آنها ارائه کند. اینجاست که باید از خودمان بپرسیم آیا آمریکا دوباره چنین چیزی را خواهد دید؟ من بعید می‌دانم.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: آرسنال آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام پوچتینو است!
  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • اعتراف پوچتینو به عادت عجیب: خرافاتی نیستم
  • پوچتینو: پالمر قدردان گواردیولا است؛ وجود لیمو در دفترم خرافه نیست
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید