Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: در تلاش هستیم تا محصولات، خدمات و توانمندی‌های کسب و کار‌های موفق بازنشستگان نیرو‌های مسلح را در قالب یک بستر یکپارچه برای معرفی و خرید آسان اقشار مختلف جامعه به ویژه بازنشستگان نیرو‌های مسلح مهیا کنیم. تاریخ انتشار: 10:26 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۴۸۷ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، «ابراهیم محمودزاده» در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های بازایستادگی و نخستین ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آن‌ها که از صبح امروز به مدت ۲ روز در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهارداشت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در تکریم، منزلت و رسیدگی به مسائل بازنشستگان، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا) با تأسی از شعار رونق تولید معظم له، اقدام به برگزاری جشنواره کوکب از جهت معرفی و تقدیر از کار آفرینان برتر بازنشستگان نیرو‌های مسلح، کمک به کار آفرینی و رونق کسب و کار، افزایش روحیه امید و نشاط و کمک به اشتغال فرزندان آن‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هدف این جشنواره حمایت از ایده‌های کسب و کار‌های شکل گرفته و نوپا؛ معرفی و تشویق افراد موفق در حوزه تولید، کارآفرینی و کسب و کار ایجاد بستر‌های سرمایه گذاری ارائه خدمات مشاور‌های و آموزش مهارت‌های کار آفرینی و کسب و کار و عرضه تولیدات و توانمندی‌های برتر بازنشستگان نیرو‌های مسلح در حوزه‌های کار آفرینی از مهمترین اهداف این جشنواره می‌باشد.

محمود زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های باز ایستادگی همزمان با این جشنواره خاطر نشان کرد: همچنین در کنار این جشنواره یک بخش جانبی شامل ١٨٠ غرفه که از محصولات و خدمات بازنشستگان نیرو‌های مسلح و یا خانواده آن‌ها در حوزه‌هایی مانند تولیدات خانگی، صنایع دستی، محصولات خوراکی، کشاورزی، نرم افزاری و ICT به نمایش در خواهد آمد.

محمود زاده، بهره برداری از تجربه‌ها و ظرفیت‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح را ضروری دانست و تاکید کرد: این جشنواره، راه حل عملی پایش محیط کسب و کار‌های مناسب بازنشستگان است و فرصتی است تا با استفاده از بستر‌های یکپارچه نرم افزاری و هم افزایی عوامل مختلف بتوان پنجره‌های جدید تقاضا را از بازار ملی به سمت این عزیزان باز کرد.

محمودزاده جشنواره تعاملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح را مرجعی برای تمام آحاد مردم، بویژه خانواده بزرگ بازنشستگان نیرو‌های مسلح دانست و گفت: این جشنواره بستری است تا بازیگران اقتصادی کشور و نیز سرمایه گذاران در مدت برگزاری جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بازایستادگان، این پتانسیل‌ها را بخوبی معرفی کند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح توانمندسازی شاغلین نزدیک به دوران بازنشستگی، در راستای ورود به عرصه کسب و کار‌های خوداشتغالی را راه حلی برای افزایش در آمد و تداوم نقش اجتماعی آنان در این دوران دانست و افزود: تسهیل گری در این زمینه می‌تواند این یک راه حل جدید نیست، بلکه در دهه‌های اخیر، عده‌ای از بازنشستگان، با توجه به زمینه توانایی وارد محیط کسب و کار شده اند و فرصت‌های بی بدیلی را برای مشارکت و خدمت رسانی فراهم کرده اند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در پایان گفت: امیدواریم تا با کنار هم قرارگرفتن کسب و کار‌های موفق، ایده‌های برتر و ارزیابی آن‌ها گامی موثر در توسعه پلتفرم بازار اجتماعی بازنشستگان برداشته شود. به همین دلیل در تلاش هستیم تا محصولات، خدمات و توانمندی‌های کسب و کار‌های موفق بازنشستگان نیرو‌های مسلح را در قالب یک بستر یکپارچه برای معرفی و خرید آسان اقشار مختلف جامعه به ویژه بازنشستگان نیرو‌های مسلح مهیا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کسب و کارهای موفق بازنشستگان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا

جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان