Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد مصلایی با توجه به اتمام برنامه زمان‌بندی طرح بخشودگی جرایم گفت: این طرح با هدف حمایت از کارگران و کمک به کارفرمایان خوش حساب که در ایجاد بحران و عدم پرداخت حق بیمه مقصر نبوده و نوسانات ارزی و پدیده‌های طبیعی منجر به بدهی آن‌ها شده از سیزدهم خرداد ماه امسال به مدت سه ماه به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، آخرین مهلت بهره‌برداری از مزایای این طرح را سیزدهم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: کارفرمایانی که دارای جرایم مربوط به بدهی‌های قبل از ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ هستند می‌توانند در فرصت باقیمانده با ارائه مدارک و مستندات ابرازی از جانب سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌ها و فرمانداری و بخشداری‌ها مبنی بر تأیید دلایل وقوع بحران و نامه کمیته رفع موانع تولید نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی قطعی شده خود اقدام کنند.

مصلایی همچنین در خصوص بدهی کارگاه‌هایی که در سال ۹۷ به علت بروز یکی از موضوع‌های مذکور دچار مشکل شده و مشمول پرداخت جرایم می‌باشند، عنوان کرد: این کارفرمایان تا سه ماه از تاریخ وقوع دلایل ابرازی مهلت دارند تا نسبت به ارائه مدارک خود به شعب تأمین اجتماعی اقدام و از تسهیلات مقرر در بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی فارس در پایان با اشاره به تسهیلات این طرح ابراز داشت: چنانچه کارفرمایان توان پرداخت یکجای بدهی خود را نداشته باشند، می‌توانند درخواست تقسیط بدهی خود را به شعبه مربوطه ارائه نمایند که در این صورت با تقسیط ١٢، ۱۸، ۲۴، ۳۰، ۳۶ به ترتیب از ١٠٠، ٨٥، ٧٥،٦٠ و٥٠ درصد بخشودگی جرائم برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/م

طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد

به گزارش خبرآنلاین، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان از تمدید مهلت ثبت نام بیمه بازنشستگی رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

جعفرپور با اشاره به استقبال خوب بانوان هرمزگانی در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در روزهای ابتدایی، گفت: در استان هرمزگان در یک اقدام جهادی و با اطلاع رسانی گسترده، طی ۶ روز بیش از ۴ هزار نفر از مشمولین عملیات پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: به منظور بهره مندی تمامی مشمولین و با توجه به استقبال زیاد بانوان از ثبت نام در این طرح با موافقت دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مهلت پیش ثبت نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید گردید.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان در پایان گفت: کلیه مادرانی که در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال هستند و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد می‌باشد، فقط یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه حضوری به ۵۸ دفتر کارگزاری صندوق در سطح استان و یا به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت صندوق به آدرس https://www.roostaa.ir نسبت به پیش ثبت نام خود در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898662

دیگر خبرها

  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری