Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@21:22:12 GMT

۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت نیروی انتظامی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۲۷۳

۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت نیروی انتظامی افتتاح شد

گیلان- در سومین روز از هفته دولت ۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت نیروی انتظامی از ۱۲۴۵ واحد سکونی سراسر کشور به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، سردار محمد رضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد شهدا ی هشتم شهریور و تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: پروژه ۱۲۴۵ واحدی مسکونی مهر امروز به طور همزمان در سراسر کشور افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اسحاقی گفت :آیین افتتاح ۲۵۰ واحد منازل مسکونی از پروژه ۶۵۰ واحدی مهر نیروی انتظامی در قالب ۱۰ بلوک با اسکلت فلزی که هر بلوک مشتمل بر ۵ طبقه و هر طبقه  مشتمل بر ۵ واحد مسکونی با امکانات ساخته شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۸ بلوک باقیمانده (جمعا" ۲۰۰ واحد) در حال تکمیل بوده که به لطف خدای متعال مراسم افتتاحیه آن در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

ارسلان زارع سرپرست استانداری  گیلان نیز در این مراسم گفت: یکی از ارکان اصلی توسعه جامعه نظم و امنیت است و این مهم برای تمامی جوانع دنیا از گذشته تاکنون به عنوان مهمترین الویت است .

وی خاطر نشان کرد: برای تامین نظم مهمترین مولفه نقش تاثیر گذار پلیس است.

وی به نقش خانواده های پلیس اشاره کرد و  افزود: حفظ نظم و امنیت در جامعه توسط پلیس و تلاش  شبانه روزی آنهاست و خانواده های این عزیزان نقش زیادی در موفقیت آنان دارند که شایسته است از خانواده بزرگ مجموعه نیروی انتظامی قدردانی شود.

وی گفت: قطعا در اجرای این پروژه عظیم مجموعه دولت از اجاره زمین که ۹۹ ساله است تا مراحل ساخت همکاریهایی خوبی صورت گرفته است.

سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد: ارتقا کیفیت آب و ساماندهی فاضلاب،  احداث معابر و آسفالت و دسترسی آسان به خدمت در مسکن مهر از اهم برنامه های شورای تامین استان است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افتتاح مسکن مهر رشت فرمانده نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری فرمانداری بهار، جهاد کشاورزی و اتحادیه آرد و نان شهرستان بهار و در راستای ایجاد توازن در نانوایی‌های شهر بهار یک واحد نانوایی بربری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شد که از کیفیت مرغوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مقوله‌هایی که در طی سالهای اخیر سعی کرده‌ایم در کمیته آرد و نان به آن توجه کنیم توازن نانوایی‌ها در سطح شهر بهار بوده است، در این راستا سال گذشته شاهد آغاز به کار نانوایی در بلوار بسیج، در شهرک فرهنگیان و افتتاح نانوایی در مسکن مهر بودیم، امسال نیز با افتتاح نانوایی بربری در بلوار شهید بهشتی قسمتی از این هدف تأمین شد.

فرماندار شهرستان بهار در خصوص تعداد نانوایی‌های سطح شهر و شهرستان گفت: از ۱۲۶ نانوایی کل شهرستان ۳۱ نانوایی در شهر بهار مستقر است که هم اکنون ۱۸ واحد پخت لواش، ۹ واحد پخت سنگک و ۴ واحد مخصوص پخت بربری است.

کد خبر 6085773

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!