Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات تفضیلی و اسناد ۵ شرکت از جمله ایران ایرتور در بخش اطلاعات تکمیلی برخی واگذاری‌های مهم سایت سازمان خصوصی سازی با هدف انتشار و ارائه اسناد و اطلاعات کامل و جامعی از برخی از واگذاریهای انجام پذیرفته شده، درج شد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: در راستا و ادامه سیاست تبیین فرآیند خصوصی‌سازی و اقناع افکار عمومی در زمینه واگذاری‌های انجام یافته در چارچوب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون اصل (44) قانون اساسی و قانون اجرای سیاست‌های مذکور، بخش اطلاعات تکمیلی برخی واگذاری‌های مهم با هدف انتشار و ارائه اطلاعات کامل و جامعی از برخی از واگذاریهای انجام پذیرفته که بنا به دلایلی حساسیت‌هائی را در جامعه به دنبال داشته است، چندی پیش در سایت سازمان خصوصی‌سازی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تاکنون اطلاعات و اسناد مربوط به 5 شرکت پالایش نفت کرمانشاه، هواپیمایی ایران ایرتور، کشت و صنعت و دامپروری مغان، ماشین سازی تبریز و نیشکر هفت تپه در این بخش درج شده است و در هفته های آینده نیز اطلاعات و اسناد شرکتهای دیگری در این بخش درج خواهد شد.

همچنین اطلاعات مربوط به هر شرکت شامل سه بخش "گزارش واگذاری"، "مستندات مهم" و "پرسش و پاسخ‌" می‌باشد که با کلیک بر روی هر عنوان گزارش تفصیلی و اطلاعات مربوط قابل مشاهده است.

بر این اساس با کلیک بر روی عنوان "گزارش واگذاری" برای هر شرکت، توضیحات تکمیلی و تفصیلی مرتبط با فرآیند "قبل"، "حین " و "پس" از واگذاری آن شرکت قابل مشاهده است.

علاوه بر این با کلیک بر روی لینک "مستندات مهم" برای هر شرکت، مستنداتی همچون "گزارش ارزیابی شرکت"، "صورتهای مالی آن شرکت"، "مصوبات مربوط به واگذاری آن شرکت"، "مقررات مربوط به واگذاری"، "قرارداد واگذاری"، "برخی از مکاتبات مهم" و...، قابل مشاهده می‌باشد.

با کلیک بر روی لینک "پرسش و پاسخ" هم برای هر شرکت، برخی از سوالات و ابهامات مطرح شده در میان مخاطبان عام و خاص پیرامون فرآیند واگذاری آن شرکت، و پاسخ مربوطه مشاهده می شود. در این بخش امکان طرح سوال جدید و دریافت جواب به صورت سیستمی نیز وجود دارد.

ایران ایرتور "پژمانفر" را به حمایت از یک شرکت خاص متهم کردوزیر اقتصاد به رانت واگذاری هواپیمای ایران ایرتور ورود کندپژمان‌فر به رئیس قوه قضائیه درباره واگذاری «ایران ایرتور» نامه نوشت

انتهای پیام/

R32365/P/S7,77,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان خصوصی سازی عبدالله پوری حسینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین لغایت روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می پذیرد.

متن کامل اطلاعیه اداره کل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور به شرح ذیل است:

 ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می پذیرد.

لـذا متقاضـیان میتواننـد با مراجعه به سایت مذکور نسـبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نماینـد.

تاریـخ برگزاری آزمون مذکور نیز به روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ سالجاری تغییر یافته است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی