Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز دوشنبه ۴ شهریور نیز جوی پایدار با آسمانی صاف و هوای نسبتاً گرم در سطح استان اردبیل تداوم داشته، اما از عصر ضمن وزش باد‌های خزری (گاهی با سرعت تند) و نفوذ زبانه‌های پرفشار طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه (۶ شهریور ۹۸) دمای هوا کاهش نسبی (بویژه در مناطق مرکزی) خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: به دلیل ناپایداری ضعیف در منطقه عصر و اواخر وقت امروز و فردا (سه شنبه ۵ شهریور) در مناطقی از استان (بویژه در مناطق شمالی، نواحی منتهی به استان گیلان و اطراف کوه سبلان) ضمن افزایش ابر، بارش خفیف باران نیز احتمال می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: روز پنجشنبه جوی پایدار با آسمانی غالباً صاف همراه با افزایش چند درجه‌ای دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

محمدی گفت: در بعدازظهر روز جمعه (۸ شهریور) با فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان کاهش محسوس دما، افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ح

فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روز‌های پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و و روز شنبه (اول اردیبهشت) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف مورد انتظار است.

از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

در روز‌های پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و در روز شنبه کاهش دما مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۳۱ فروردین) صاف، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود..

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود