Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:29:56 GMT

چاه شماره 30 میدان آغاجاری عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۹۷۶

چاه شماره 30 میدان آغاجاری عملیاتی شد

خبرگزاری آریا - چاه شماره 30 میدان آغاجاری با انجام اقدام‌های اصلاحی مخزنی و درون‌چاهی و اجرای اصلاحیه‌های استانداردسازی ادوات و اتصالات سرچاهی راه‌اندازی و عملیاتی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علی همراه‌پور، رئیس مهندسی بهره‌برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری ضمن اعلام این خبر گفت: این چاه با هدف تولید نفت از گروه بنگستان حفاری شد که به دلیل نبود ظرفیت تولید به عنوان چاه مشاهده‌ای استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اهمیت تولید از سازند پابده سبب شد بررسی‌های لازم برای تولیدی شدن چاه شماره 30 میدان آغاجاری انجام شود، افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت کارشناسان مهندسی تولید و تلاش شبانه‌روزی ادارات ذی‌ربط در کمتر از سه روز تعمیرات تاج چاه بدون صرف هزینه حضور دکل انجام شد.
رئیس مهندسی بهره‌برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: پس از آماده‌سازی خطوط لوله جریانی و گاز فرازآوری، براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده ازسوی مهندسی تولید این شرکت و هماهنگی با اداره‌های داخلی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و پس از دریافت مجوزهای لازم، با استفاده از تفکیک‌گر سیار و انجام عملیات انگیزشی، ناحیه تولیدی در سازند پابده چاه یادشده با استفاده از گاز فرازآوری به واحد بهره‌برداری شماره 5 آغاجاری راه‌اندازی و عملیاتی شد که اقدامی بسیار ارزشمند در زمینه افزایش و توسعه تولید از سازند پابده است.
همراه‌پور گفت: با توجه به اهمیت موضوع و استفاده از امکانات داخلی و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نظارت دقیق بر اجرای این عملیات، راه‌اندازی این چاه که به‌دست توانمند کارشناسان این شرکت انجام شد، بالغ بر 1500 میلیارد ریال سود و صرفه به همراه داشته و با توجه به نامگذاری سال رونق تولید ازسوی مقام معظم رهبری، اقدامی بسیار ارزشمند در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: صعود شبانه تیم منتخب کوهنوردی گردان ویژه فاتحین تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر به قله‌های لرده و پرّاس دشتستان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

سروان پاسدار اصغر بحرینی فرد افزود: در این صعود که در حداقل زمان ممکن انجام شد، این تیم علاوه بر فعالیت‌های ورزشی به تمرین تاکتیک‌های آموزشی و نظامی «جنگ در کوهستان» نیز پرداختند.


وی گفت: این برنامه با هدف بالابردن اعتماد به نفس و تجربه زندگی در شرایط سخت و همچنین ارتقا آمادگی جسمانی نیرو‌های این یگان صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان