Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر دریادار «حسین خانزادی» در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور ۳۷۳ با اشاره به اینکه پیشرفت های وزارت دفاع و حرکت رو به جلوی این سازمان به برکت انقلاب و با همت نیروی انسانی جوان و انقلابی رقم خورده است گفت: مجموعه صنعت دفاعی با ظرفیت های انسانی ارزشمند خود توانسته است نیازهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحث سامانه های موشکی و پدافند هوایی در سطوح مختلف برد کوتاه، متوسط و بلند ظرفیت های خوبی ایجاد شده است تصریح کرد: در موضوع دفاع نقطه ای به حد قابل قبولی رسیدیم و انشاء الله به منظور ارتقای قدرت بازدارندگی از این سامانه های پدافندی در شناورها استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تکنیک های حائز اهمیت به دست آمده در موضوع تاکتیک های دفاعی بسیار اثر گذار خواهد بود گفت: در نسل ناوشکن های سنگین این سامانه ها به ما کمک خواهند کرد که بتوانیم اهداف پرنده را در نقاط دورتر مورد اصابت قرار دهیم.

دریادار خانزادی تأکید کرد: امروز وزارت دفاع بنابرتدبیر فرمانده معظم کل قوا به موضوع مصونیت بخشی و تأمین امنیت یگان های شناوری نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف و به ویژه پدافند هوایی تا حد بالایی جامه عمل پوشانده است.

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه سامانه پدافندهوایی ارتفاع بلند کاملا بومی باور ۳۷۳ با حضور رئیس جمهوری رونمایی شد، به گفته فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، سامانه باور ۳۷۳ توانایی شناسایی همزمان ۳۰۰ هدف و اولویت‌بندی ۱۰۰ هدف را دارد و می‌تواند به صورت همزمان با ۶ هدف درگیر شود که این توانایی قابل افزایش است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باور ۳۷۳ وزارت دفاع ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف